Order nu de Galaxy S24 bij Vodafone
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...
Me abonnement loopt af bij t-mobile en mij vraag was wat kost hier het abonnement of wat kunnen jullie mij aanbieden voor onbeperkt internet en bellen voor 1 of 2 jaar. Mijn moeder heeft ook een abonnement via jullie en we hebben thuis ook ziggo.
hoor graag van u
mvg
Danny Aarts
Hoi @Dannyaarts24
Dit is een klanten helpen klanten Community en geen verkoop kanaal. Wil je een abonnement afsluiten dan kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Deze mensen kunnen je helpen met het afsluiten van een contract of je kan zelf een contract afsluiten via de website van Vodafone, www.vodafone.nl.
Een onbeperkt abonnement kent Vodafone niet, dus daar hoef je dan niet naar te zoeken. Vodafone kent alleen een extra dienst, de BloX Beperkt:
Databundel op en liever geen additionele kosten? Met BloX Beperkt Internet voorkom je die extra kosten. De BloX verlaagt je internetsnelheid in Nederland en de EU zodat je gratis internet.
Je downloadsnelheid gaat terug naar maximaal 64 Kbps. Uploaden gaat met 32 Kbps. Video's kijken of online gamen wordt wat lastig, maar je kunt wel gewoon appen en surfen. Meer info hier over: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/blox/beperkt-internet.shtml
Als je nog thuis woont, op hetzelfde adres als het Ziggo contract, dan kan je dubbele data krijgen bij Vodafone en korting op je abonnement. Zie ook de website en/of vraag de verkoper hier over. Maar als je moeder toch ook al een abonnement heeft dan zou je samen een Red Together abonnement kunnen nemen, dan kan je samen 160GB verdelen per maand aan data. Meer info, lees hier: https://www.vodafone.nl/together/
Maar goed, neem contact op met Vodafone voor meer info!!
Heb je ondertussen contact met onze klantenservice gehad @Dannyaarts24 ?
@Sharon nog niet elke x als ik in de chat zit valt die weg weet wel al wat voor abonnement ik wil. Vodafone red together.
Dannyaarts24 wrote:
@Sharon nog niet elke x als ik in de chat zit valt die weg weet wel al wat voor abonnement ik wil. Vodafone red together.
Echt heel vreemd, ligt het misschien aan je koekjes van je browser?
Je kan natuurlijk proberen te bellen met de klantenservice van Vodafone maar je kan het ook online regelen via de website, www.vodafone.nl. Wil je moeder ook overstappen, dan is het anders, die moet dan contact opnemen met 0800 - 020 00 56 en haar abonnement laten omzetten. Pas daarna kan jij je abonnement afsluiten, want deze moeten wel één contract of klantnummer vallen.
Dat betekent dat je mogelijk een contract moet overdragen. Zie hier hoe dat werkt. We raden je aan om daarna contact op te nemen met de klantenservice. Zij helpen je met het omzetten van de contracten naar een Red Together en Red Together Extra. Dit betekent dat de eventueel aanwezige Ziggo korting op één van de abonnementen komt te vervallen. Wel in ruil voor heel veel data.
Het gaat je vast lukken 🙂
Stuur ons anders een bericht via Facebook Messenger. Mijn collega's kunnen je een aanbod doen voor een nieuw abonnement @Dannyaarts24.
@Steven en hoe kan ik jullie bereiken?
Je kunt een bericht sturen via onze app My Vodafone. Bovenaan kun je kiezen om contact op te nemen. Daarnaast kun je via Facebook ons volgen. Vervolgens open je Facebook messenger en kun je ons een bericht sturen zoals je ook andere mensen een bericht stuurt.
Is het gelukt @Dannyaarts24 ?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...