Hoi @l.kaffa
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Leuk dat je wil overwegen om over te stappen naar een nieuwe provider en wel naar Vodafone. Begrijp dat je misschien alles wel mee zou willen nemen naar Vodafone en Ziggo? Dit is eigenlijk best een complex verkoop verhaal en het best wat je dan kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Ziggo en Vodafone. Want de vraag is dan, wat heb je nu, hoeveel data bij je mobiel gebruik en heb je bellen onbeperkt of niet? Daarnaast de vraag hoe snel is nu je internet verkeer en wat wil je zelf, heb je TV en wat heb je dan nu en wat wil je daar voor terug. Wil je opnemen of heb je aan Replay TV genoeg?
Uhhh… als ik eerlijk moet zijn kan ik zo nog wel even doorgaan en dus erg moeilijk om zoiets hier op de community te bespreken. Mijn advies, loop langs een Vodafone winkel en regel alles in 1x, dan heb je klaar en heb je ook iemand live gesproken. Echt, dat gaat veel makkelijk. Maar wil je dat niet dan adviseer ik je om de klantenservice te bellen van Ziggo, zie hier, en de klantenservice van Vodafone, die hier. Die kunnen alles met je doornemen, je wensen aanhoren en vragen wat je nu allemaal hebt. Die mensen zijn daarin ook gespecialiseerd.
Maar mijn advies, omdat je alles misschien wel wil omzetten, loop een VodafoneZiggo winkel binnen. Succes en laat nog even weten wat je hebt gekozen en of je over stapt naar VodafoneZiggo.