Hoi @Dannyaarts24
Dit is een klanten helpen klanten Community en geen verkoop kanaal. Wil je een abonnement afsluiten dan kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Deze mensen kunnen je helpen met het afsluiten van een contract of je kan zelf een contract afsluiten via de website van Vodafone, www.vodafone.nl.
Een onbeperkt abonnement kent Vodafone niet, dus daar hoef je dan niet naar te zoeken. Vodafone kent alleen een extra dienst, de BloX Beperkt:
Databundel op en liever geen additionele kosten? Met BloX Beperkt Internet voorkom je die extra kosten. De BloX verlaagt je internetsnelheid in Nederland en de EU zodat je gratis internet.
Je downloadsnelheid gaat terug naar maximaal 64 Kbps. Uploaden gaat met 32 Kbps. Video's kijken of online gamen wordt wat lastig, maar je kunt wel gewoon appen en surfen. Meer info hier over: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/blox/beperkt-internet.shtml
Als je nog thuis woont, op hetzelfde adres als het Ziggo contract, dan kan je dubbele data krijgen bij Vodafone en korting op je abonnement. Zie ook de website en/of vraag de verkoper hier over. Maar als je moeder toch ook al een abonnement heeft dan zou je samen een Red Together abonnement kunnen nemen, dan kan je samen 160GB verdelen per maand aan data. Meer info, lees hier: https://www.vodafone.nl/together/
Maar goed, neem contact op met Vodafone voor meer info!!