Oelof

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

overstappen van kpn zakelijk

Overgestapt van kpn zakelijk naar Vodafone privé met nummerbehoud. Dan word je eerst afgesloten en zit je bij de brievenbus te wachten op je simkaart van Vodafone. Fijne service van Vodafone. Wel 3 berichten sturen wanneer de overstap is, maar die simkaart niet op tijd leveren. Hoezo kunnen jullie daar niks aan doen Vodafone???

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Oelof 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst even zeggen dat ik niet werkzaam ben bij Vodafone en niet kan inzien wat er is gebeurd. Heel vervelend natuurlijk  en begrijpelijk dat je deze vraag hebt maar daar kan niemand je hier op de community antwoord op geven. Ik neem aan dat je inmiddels je SIMkaart wel hebt en dat je er gewoon gebruik van kan maken. Normaal gezien krijg je direct, na aanvraag van abonnement met nummerbehoud, een SIMkaart van Vodafone toegezonden. Dus een beetje vreemd dat je deze dan niet op tijd hebt mogen ontvangen. Het kan natuurlijk zijn dat deze wel is verzonden maar niet goed is afgeleverd?

Hoe dan ook, je kan hier toch beter even contact over opnemen met de klantenservice. Die kunnen met je mee kijken wat er aan de hand is en hoe het zit. Je kan ze bellen of een chat starten op deze pagina

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Oelof 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst even zeggen dat ik niet werkzaam ben bij Vodafone en niet kan inzien wat er is gebeurd. Heel vervelend natuurlijk  en begrijpelijk dat je deze vraag hebt maar daar kan niemand je hier op de community antwoord op geven. Ik neem aan dat je inmiddels je SIMkaart wel hebt en dat je er gewoon gebruik van kan maken. Normaal gezien krijg je direct, na aanvraag van abonnement met nummerbehoud, een SIMkaart van Vodafone toegezonden. Dus een beetje vreemd dat je deze dan niet op tijd hebt mogen ontvangen. Het kan natuurlijk zijn dat deze wel is verzonden maar niet goed is afgeleverd?

Hoe dan ook, je kan hier toch beter even contact over opnemen met de klantenservice. Die kunnen met je mee kijken wat er aan de hand is en hoe het zit. Je kan ze bellen of een chat starten op deze pagina

Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Is het inmiddels gelukt?

Oelof
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja, bedankt. Maar de klantenservice is niet echt service in dit geval. Volgende keer beter hopelijk.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic