Hoi. ben nieuw op dit forum.
al jaren tevreden mobiele klant van Kpn. Maar die is zijn klanten aan het wegjagen door kortingen af aan het pakken van mensen die geen alles in 1 hebben.
Vodafone met friends en family sprak me aan. Naar vodafonewinkel geweest vvoor informatie en tot mijn grote verbazing kunnen zij dit niet voor mij afsluiten. (wil nml 4 abbo’s van kpn naar vodafone met friends and family.)
Ik kan dit alleen telefonisch. dacht altijd dat de winkels vodafone vertegenwoordigden.
De reden dat ik friends en fam. wil is dat ik €6 per maand korting krijg en geen oversluitkosten.
Ben bang dat dingen die telefonisch geregeld worden fout gaan. krijgt dan altijd de opmerking ‘zult dit dan wel verkeerd gehoord/begrepen hebben.
dit is in een winkel minder denk ik.
wat kan er fout gaan; heb 4 abonnementen met 4 contractnrs, transfervrij die gelijktijdig (zelfde dag) over moeten
wil 4 telefoons erbij bestellen (type,kleur,voorraad)
en heb de prijs gezien van €61,50 op internet. (bang dat als contract binnen komt rollen, prijs anders is.
biedt vodafone echt geen optie om dit pakket face to face af te sluiten, en zo nee, waarom niet?
Heeft iemand hier goede/slechte ervaringen mee?
Kan iemand me overtuigen door hoe zoiets loopt, dat alles goed verloopt?
alvast bedankt.