jojojo45

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

over nieuw abonnement

ik heb een nieuw toestel bij bel simpel besteld nu zeggen zei dat ik op 28 mei bij jullie al besteld heb terwijlik dat niet gedaan heb wilt u aub dat even doorgeven aan bel simpel dat ik niks bij jullie besteld heb dank u en kunt u mij een nieuwe 5g kaartje sturen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11893Posts
  • 3490Oplossingen
  • 3112Likes

Hoi @jojojo45 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst wil ik met je laatste vraag beginnen. Je vraagt om een 5G kaartje, die bestaan niet. Je huidige SIMkaart kan deze aan, mits deze al tig jaren oud is, dan kan je deze laten omruilen via een Vodafone winkel, of laten opsturen. En voor het ontvangen van 5G heb je natuurlijk wel een toestel nodig die dit aan kan. Voor een volledige lijst van toestellen, die nu op 5G moeten werken bij Vodafone, kan je hier vinden.

Dan het verhaal over je nieuwe abonnement bij Bel Simpel, of gaat het alleen om de koop van een toestel? Dit is vrij administratief en dat kunnen wij als klanten onder elkaar niet oplossen. Daarom is het beter om bij je profielinstellingen de gevraagde gegevens in te vullen en dan kan een Vodafone medewerker met je mee kijken wat er aan de hand is. 

Hoop dat je hier een beetje uit komt, mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11893Posts
  • 3490Oplossingen
  • 3112Likes

Hoi @jojojo45 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst wil ik met je laatste vraag beginnen. Je vraagt om een 5G kaartje, die bestaan niet. Je huidige SIMkaart kan deze aan, mits deze al tig jaren oud is, dan kan je deze laten omruilen via een Vodafone winkel, of laten opsturen. En voor het ontvangen van 5G heb je natuurlijk wel een toestel nodig die dit aan kan. Voor een volledige lijst van toestellen, die nu op 5G moeten werken bij Vodafone, kan je hier vinden.

Dan het verhaal over je nieuwe abonnement bij Bel Simpel, of gaat het alleen om de koop van een toestel? Dit is vrij administratief en dat kunnen wij als klanten onder elkaar niet oplossen. Daarom is het beter om bij je profielinstellingen de gevraagde gegevens in te vullen en dan kan een Vodafone medewerker met je mee kijken wat er aan de hand is. 

Hoop dat je hier een beetje uit komt, mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3119Posts
  • 917Oplossingen
  • 1052Likes

Hi @jojojo45 
Welkom op de Vodafone Community.

Leuk dat je hier een kijkje komt nemen. Als ik het goed begrijp wil je bij Bel Simpel een abonnement verlengen of bestellen i.c.m een toestel, maar loopt deze bestelling niet door omdat er een andere bestelling in het systeem staat. Dat is natuurlijk bijzonder als jij zelf die bestelling helemaal niet hebt gedaan. Ik kijk dit dan ook graag voor je na. Wil je hiervoor jouw volledige gegevens in je Community profiel vermelden en mij een seintje geven als je dit hebt gedaan? Dan neem ik een kijkje achter de schermen. 

Wat betreft het simkaartje en 5G, daar heeft @Energieboy je al een perfect antwoord op gegeven. Daar sluit ik me volledig bij aan. 
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic