TDuiker

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

oude sim geschikt voor 4g ?

Ik heb op dit moment een s4 mini, met een oude simkaart er in, deze maakt gebruik van 3g en H+ .
Nou wou ik binnekort een nieuwe s7 kopen, en ik vroeg me af of ik dan deze sim kleiner kan laten maken (van micro naar nano ? als ik me niet vergis) , en of deze sim dan geschikt zou zijn voor 4g internet ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Als het echt een heel oud simkaartje is, helaas niet. Maar je kunt altijd via de vodafone shop een simwissel hiervoor doen.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
TDuiker, welkom op het Vodafone Forum! Als het simkaartnummer begint met 89314403 dan is deze ook geschikt voor internet via 3G en 4G. Alleen met hele oude simkaarten in de reeks 89314400 kun je problemen ervaren met internet via 3G of 4G. Als je de simkaart eruit haalt kun je zien of je deze kleiner kunt maken.
TDuiker
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb idd de sim er uit gehaald, en hij zit nu al zowat op de contacten. Oftewel ik heb een nieuwe prepaid nano sim nodig, die ik als het goed is in de vodafone winkel kan krijgen.. Wat ik mij dan af vraag, als ik een nieuwe nano sim heb, met mijn huidige nummer erop, gaat dan mijn beltegoed ook naar de nieuwe sim ? En zit er dan nog op een of andere manier wachtijd op ?
Anonymous
Niet van toepassing
Als het echt een heel oud simkaartje is, helaas niet. Maar je kunt altijd via de vodafone shop een simwissel hiervoor doen.
TDuiker
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb vandaag bij de vodafone winkel een nieuwe sim gehaald. Dus als ik me nieuwe telefoon heb ontvangen, kan ik hem er zo in doen 😄 Koste me ook nog niks, had 5 euro verwacht, volgens vodafone website.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
TDuiker, fijn dat je nu een nieuwe simkaart hebt! We zullen het topic binnenkort sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic