rinkbakker

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

orderbevestiging, geen mail ontvangen!

(copie paste van facebook, ik weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen)
Jo Vodafone!
Net mama d'r abonnement verlengd. Nieuw toestel + Samsung tab + level box (verassing!). Helemaal top natuurlijk!

Probleempje; geen orderbevestiging ontvangen. Al even met jullie gebeld maarr daar konden ze me niet verder helpen... Nieuw systeem; dus alles werkte even niet...
Mijn vraag; is het abonnement nu wél of níet verlengd? Aangezien ik geen mail heb ontvangen... Wél kreeg ik de pagina in beeld met de 'bedankt voor je bestelling. (check foto!) (en krijg ik nog een orderbevestiging?)

Bedankt alvast!

De groetjes!
Rink
6 Reacties 6
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hee Rink,
Wat leuk dat je verlengd hebt en dat je je moeder verrast met de cadeautjes die erbij horen.

Kijk svp eens in je Spam Box. Het komt helaas af en toe voor dat onze mails die kant op worden gedirigeerd.
Mocht het nou zo zijn dat de mail daar niet in zit dan kunnen de collega's van de klantenservice je verder helpen en een kopie sturen.
Alle bestellingen zijn inmiddels door het nieuwe systeem verwerkt.

Houd je ons op de hoogte?
GR Per
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hee@rinkbakker,
Any News?
Per
Manolito

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb vorige week per telefoon een bestelling gedaan maar ik heb nog steeds geen orderbevestiging binnen gekregen mijn vraag is hoelang dat nu nog gaat duren. Wand ik weet nu niet waar ik aan toe ben Mvg manolito
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Manolito,

Hoe heb je besteld? Ik raad je aan om contact hierover op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen deze alsnog versturen. Zorg er wel voor dat je al je gegevens bij de hand hebt zoals een klantnummer etc.

Om je bestelling te volgen https://www.vodafone.nl/support/bestelling/je-bestelling.shtml

Groetjes stevied86
Manolito

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat heb ik via de telefoon gedaan met een verkoopster aan de lijn we hebben alle stappen door lopen en een klantenummer heb ik niet eens gehad begint al goed als nieuwe klante
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Manolito,

Dan raad ik je aan om contact op te nemen met de afdeling verkoop hierover. Als je een nieuwe klant bent dan heb je idd nog geen klantnummer. Deze zal staan op het contract en anders ga je hem terug vinden op een factuur of als je een nu vodafone account aanmaakt vind je hem daar terug.

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic