opzegging

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

opzegging

Mijn geduld raak op. Vodafone weet geen oplossing, blijft in gebreke. Van af 5 maart heb ik een abonnement bij Vodafone. Van af die datum werkt mijn telefoon niet zoals het moet werken. Deze abonnement (zakelijk)valt uit of heb geen verbinding maar werkt niet zoals het moet. Meerderen meldingen gemaakt bij Vodafone. Zelfs 3 keer nieuwe simkaarten uit geprobeerd maar niets werkt. Vodafone heeft zelfs mijn telefoon overgenomen om hem weer werkend te maken, maar zelfs dat gaat niet. Op advies van Vodafone moet ik zelf mijn klanten bellen om te kijken waar de fouten liggen. 2 uur bezig geweest. Na tien dagen krijg ik te horen wil je het opnieuw proberen, en zij doen er niets mee. Leuk zo’n afspraak. Na de zoveelste case heb ik vandaag 30-7-2015 de klanten service weer gebeld om te vragen hoe het er mee staat. Als antwoord kreeg ik “ga naar de service punt waar je de telefoon vandaan hebt en laat het contract ontbinden. Je komt niet in ons bestand voor. (afschuif systeem)Je moet op nieuw de abonnement laten activeren”. Wel raar als elke maand automatisch het abonnement geld af gaat van je bank. Terug bij service punt, maar ook zij konden mij niet helpen. Schandalig van zo’n bedrijf als Vodafone die zelfs geen oplossing weet( kan vinden) . Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Na de zoveelste poging heb ik een brief geschreven naar Vodafone ‘s feedback service om het abonnement te ontbinden. Wat dacht je ,geen antwoord zelfs na 2 dagen niet. Zelfs na 1 week geen antwoord en na 2 weken nog steeds geen antwoord. Vodafone laat klanten in wacht staan letterlijk en figuurlijk. Na augustus is er geen mogelijkheid om abonnement geld te innen. Zie case vanaf 5 maart als jullie daar moeite voor willen doen.
2 Reacties 2
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi opzegging , zoals in de regels van dit board staat beschreven kunnen we je hier via het Forum niet mee helpen. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic