cjn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

opzegging

Mijn 2-jarig contract liep officieel 21 september jl. af. Nu heb ik zojuist een abonnement afgesloten bij een andere profider. Met ingang van welke datum gaat mijn nieuwe contract daar nu in? Kortom, wat is de opzegtermijn bij Vodafone als het abonnement in feite al is afgelopen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi cjn
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat jammer dat je Vodafone gaat verlaten en natuurlijk veel plezier bij je nieuwe provider.
Als je bij je nieuwe provider een abonnement hebt aangevraagd zal je ook wel nummerbehoud hebben aangegeven? Als dit het geval is dan kan je rekenen op 1 maand opzegtermijn. Dus om en na die 30 dagen zal je abonnement dan omgezet worden naar je nieuwe provider. Gek eigenlijk dat je dit nog niet weet want je hebt toch moeten aangeven wanneer je abonnement afgelopen is bij Vodafone en dan zeggen ze altijd dat je dan een maand opzegtermijn hebt.

Maar goed, als ze het nu hebben aangevraagd zal je over 30 dagen ongeveer over kunnen met nummerbehoud.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi cjn
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat jammer dat je Vodafone gaat verlaten en natuurlijk veel plezier bij je nieuwe provider.
Als je bij je nieuwe provider een abonnement hebt aangevraagd zal je ook wel nummerbehoud hebben aangegeven? Als dit het geval is dan kan je rekenen op 1 maand opzegtermijn. Dus om en na die 30 dagen zal je abonnement dan omgezet worden naar je nieuwe provider. Gek eigenlijk dat je dit nog niet weet want je hebt toch moeten aangeven wanneer je abonnement afgelopen is bij Vodafone en dan zeggen ze altijd dat je dan een maand opzegtermijn hebt.

Maar goed, als ze het nu hebben aangevraagd zal je over 30 dagen ongeveer over kunnen met nummerbehoud.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Je hebt inderdaad een opzegtermijn van 1 maand ongeacht je einddatum.
Heb je al een terugkoppeling gehad van je nieuwe provider?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic