Marcoolink

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

opzeggen niet mogelijk

Ik ben al geruime tijds bezig met mijn abo op te zeggen maar helaas nog zonder resultaat. inmiddels 8 !! cases aangemaakt en iedereen begrijpt het zegt men. helaas niemand die wel wat kan doen. problemen oa geen dekking op huisadres en binnen 3 dagen door eigen 1GB bundel en en de gekregen bundel als compensatie gaat wel maand mee. WIE kan ik bellen/spreken en kan wel wat oplossen??? dit na ongeveer 10 uur bellen, brief en talloze mederwerkers....
wie kan me helpen??
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey ,

Allereerst wil ik even kwijt dat het forum hier niet bedoeld voor is. Het forum is officieel alleen bedoeld voor tips and tricks voor en door forum gebruikers. Tevens worden hier geen privacy gevoelige gegevens gedeeld. Tevens kunnen wij ook niet van uit hier in de systemen.

Echter als het data netwerk niet functioneert bij jouw thuis heeft Vodafone de optie voor signaalplus. Dit is een minimast die een 3g netwerk uitzendt en verbonden is via je Wi-Fi en gekoppeld staat aan jouw my Vodafone.

Is het netwerk slecht daarbuiten dan dient er eerst gekeken te worden via verschillende systemen hoe het netwerk daar is. Mijn collega's van data/ smartphone crew (waar ik een van ben) dienen een case aan te maken voor de technische dienst om dit te laten meten. Echter als zij zien dat het een slecht netwerk is dan kan deze stap natuurlijk overgeslagen worden.

De volgende stap is een case aanmaken om het contract te laten ontbinden.Dit gaat weer via een andere afdeling.
Houd er wel rekening mee dat bij stap 1 gegevens nodig zijn zoals een imei etc.

Wordt er wel een correct netwerk gemeten dan dienen de instellingen van de telefoon gecontroleerd te worden, de systemen natuurlijk en eventueel een kruistest of simwissel. Bij een kruidvat wordt er gekeken of het aan de simkaart ligt of jouw toestel. Hierbij gaat jouw simkaart in een ander toestel en een werkende simkaart in jouw toestel.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt en hoop voor je dat het opgelost wordt.

Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Topic gesloten omdat het bericht niet voldoet aan de huisregels.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic