Marianne63

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

opzeggen ivm verhuizing

Ivm verhuizing willen we ziggo

 tv en internet opzeggen

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Marianne63 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat jammer om te lezen dat je Ziggo wilt verlaten. Echter, dit is de community van Vodafone en het is dan misschien wel 1 bedrijf maar toch staan ze administratief los van elkaar. 

Om je Ziggo abonnement op te zeggen kan een Ziggo medewerker je daar graag mee helpen. Bel gratis naar 1200 (vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of via 0900-1844 (normaal tarief). Natuurlijk kan je ook online of per post opzeggen met het opzegformulier.

Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd en jammer dat je weggaat.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Marianne63 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat jammer om te lezen dat je Ziggo wilt verlaten. Echter, dit is de community van Vodafone en het is dan misschien wel 1 bedrijf maar toch staan ze administratief los van elkaar. 

Om je Ziggo abonnement op te zeggen kan een Ziggo medewerker je daar graag mee helpen. Bel gratis naar 1200 (vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of via 0900-1844 (normaal tarief). Natuurlijk kan je ook online of per post opzeggen met het opzegformulier.

Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd en jammer dat je weggaat.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Marianne63 . Welkom hier!

Op de valreep, want ik begrijp dat je ons gaat verlaten. Wat jammer, zeg :-(. Kunnen we niet mee verhuisd worden? 

@Energieboy heeft je al de juiste weg gewezen voor het opzeggen, zie ik. Helemaal goed! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik het graag! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic