Isamon

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

opwaarderen lukt niet

ik wou zaterdag mijn prepaid opwaarderen met een bon (20 euro).
dit lukte niet, ik kreeg telkens een melding dat er iets fout was in het systeem en dat ik de klantendienst moest bellen. maar ook dit lukte niet, ik kreeg geen verbinding.
ondertussen zit ik weer in belgie, maar vrijdag ga ik terug naar nederland. van hieruit lukt het dus ook niet om die opwaardeerbon te gebruiken. ik heb geen tijd om terug naar een winkel te gaan, maar zou wel graag hebben dat het in orde komt.
6 Reacties 6
Isamon
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik kan trouwens ook niet inloggen op "my vodafone" op mijn laptop, ik krijg telkens de melding dat ik al een account heb en mij moet inloggen
Anonymous
Niet van toepassing
Als je een foutmelding krijgt dien jeinderdaad bij de klantenservice hiervoor te zijn. Wij kunnen je vanuit hier niet verder helpen. Je kunt ook met een ander toestel bellen (www.vodafone.nl/support/contact)
Let er wel op dat je maar 5* de code mag invullen anders wordt het geblokkeerd en os de bon niet meer bruikbaar.

Heb je al eens aangegeven omdat er al een account is dat je het wachtwoord bent vergeten. Er wordt dan een link naar je toegestuurd via email of een tijdelijk wachtwoord via je 06nummer.
Isamon
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
weer maar eens problemen dus, die niet opgelost geraken...
bellen lukt niet, zeker niet vanuit belgie (momenteel)
nergens staat vermeld dat je maar 5 keer een code kan invoeren voor ze onbruikbaar word, waarschijnlijk heb ik het al zoveel keer geprobeerd en zal ik dus mijn 20 euro kwijt zijn.
kan ik nu ergens weten hoeveel keer ik die code al ingevoerd heb, of zal ik dit pas te weten komen nadat ik weer extra tijd vrij moet maken, een paar kilometer verder mag rijden om ergens een winkel tegen te komen, en daar te horen te krijgen dat mijn geld 'verdwenen' is?
en ik heb al tig keer geprobeerd om een nieuw wachtwoord, nieuwe gebruikersnaam,... aan te vragen, om op de laptop te kunnen inloggen. t werkt gewoon niet, de chatfunctie ook al honderden keren geprobeerd maar dat is precies nooit mogelijk
sorry, qua gebruiksvriendelijkheid en t helpen van de klanten, kan vodafone precies nog een hoop leren...
Anonymous
Niet van toepassing
Wat je kunt doen als je niet kan bellen is of het toestel van iemand anders lenen. Maar je kunt ook een bericht op Facebook posten via de wall. Mijn collega's daar kunnen wel in de systemen. Let er wel op dat het op volgorde van bposten wordt behandeld en zullen daarna over gaan op privé berichten. Zorg er wel voor dat je alle gegevens bij de hand hebt.
Betreft het 5* proberen van een code weet ik zelf ook pas sinds kort
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@lsamon

Was het wel een Nederlandse opwaardeerbon?
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic