8mile13

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

opwaardeer datum

Hallo Ik heb prepaid bij Vodafone. Ik kan nergens de datum zien wanneer ik voor het laatst opgewaardeerd heb. Waar kan ik die datum vinden?

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @8mile13 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Waar je de datum kan vinden, wanneer je voor het laatst hebt opgewaardeerd, weet ik niet. Maar je kan wel opvragen hoeveel je nog hebt en tot welke datum. 

Voor meer info, bekijk deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/prepaid/tegoed-opwaarderen.shtml 

Stuur STATUS naar 4000 en dan krijg je informatie over je tegoed en hoe lang deze nog geldig is. 

8mile13
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

oke. Ik heb een tijd geleden contact gehad met Vodafone. Daar werd mij verteld dat ik keer per half jaar een gesprek moest voeren en een keer per half jaar moet opwaarderen anders verlies ik mijn nummer. Klopt dat?  En hoe zit het dan met het achterhalen van die info? Dat wil je toch graag makelijk kunnen achterhalen lijkt mij?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Dat zeg ik, als je STATUS naar 4000 sms stuurt dan krijg je te horen tot wanneer je beltegoed geldig is. Dat is wat jij weten wil. Want bij elke sms’je, belletje, of internet gebruikt, gaat het weer een half jaar verder. Dat is niet opwaarderen en dan een half jaar verder, maar bij gebruik van je beltegoed gaat het een half jaar verder. Zie ook de info op de pagina die ik je heb gegeven!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @8mile13,
Welkom op de Community van Vodafone. Dat is een hele duidelijke vraag. Gelukkig zie ik dat @Energieboy al wat informatie geeft. 
In My Vodafone kun je zien bij het tegoed wanneer het verloopt. Zodra je belt, smst, opwaardeerd of data verbruikt, zal de geldigheid van het tegoed (vanaf dat moment) 6 maanden geldig zijn.

8mile13
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

oke. De link werkt niet...deze wel..

Je tegoed opwaarderen - Vodafone.nl

 

Ik denk dat die persoon van Vodafone die ik aan de telefoon had het niet duidelijk heeft uitgelegd. Jij legt het ook verkeerd uit Steven.  Jullie moeten wat duidelijker zijn wat dat betreft lijkt mij..

 

Dit is duidelijk...

''Je tegoed blijft onbeperkt geldig (m.u.v. het tegoed dat al op je nieuwe simkaart staat, is vanaf je eerste gebruik (bellen, sms of internetten) 6 maanden geldig), als je het minimaal 1x in de 6 maanden gebruikt. Na elk betaald belletje of sms'je, elke internetsessie (niet via wifi) en elke opwaardering, is je totale tegoed weer 6 maanden geldig.''

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic