Shipmate

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

oproepnummers deblokkeren

Ik heb intussen alle help pagina's bezocht maar ik kan nergens vinden hoe ik oproepnummers kan blokkeren of deblokkeren. Wie o wie kan mij vertellen waar op my vodafone ik dat kan vinden. Dit is zo slecht aangegeven echt een dikke min voor Vodafone.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sage

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Je kunt 1201 bellen en vragen of ze het voor je blokkeren.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Beste shipmate,

als je nu eerst ons uitlegd wat je exact bedoelt met het deblokkeren en blokkeren van oproepnummers?

Of bedoel je gewoon dat jouw nummer niet meegezonden moet worden, dus nummerherkenning?
Of juist dat je oproepen van bepaalde nummers kunt weigeren?

Je ziet het al, nu lopen wij te raden naar wat jij bedoelt, in plaats van je een direct, en duidelijk antwoord te kunnen geven.

Help ons jou te helpen: omschrijf je vraag duidelijk 😉
Shipmate
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
het gaat om het blokkeren en deblokkeren van 0900 nummers. ik heb hier nl iemand in huis die probeerd mijn telefoon te misbruiken
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ah, daar word je inderdaad niet blij van nee. Neem even contact op met de klantenservice, het blokkeren of deblokkeren van de mogelijkheid om betaalde nummers (zoals bv 0900-nummers) kunnen mijn collega's daar voor je regelen.
Ier

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lijkt me wel duidelijk wat hij bedoelt Martin. Hij heeft het over deblokkeren van oproepnummers als 0800 en 0900 nummers. Hij heeft het niet over nummerherkinning.
Hoe deblokkeer je 0900 nummers bijvoorbeeld als je net een nieuwe telefoon hebt en alles keurig hebt geregistreerd?

monique0610

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe kan ik 0909 nummers deblokkeren

Sage

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Je kunt 1201 bellen en vragen of ze het voor je blokkeren.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic