gebruiker1313

Gedreven Ontdekker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

opnieuw registratie why?

Ik was al geregistreerd, en heb een enorme hekel aan al die registratie dingen.
overvloed van e-mails (spam) Kan ik me daar voor afmelden please?!!!!
Respecteer de rust en privicy van de klant. Snappen jullie spam bedrijven dat dan eecht niet ?!

Maargoed nu het probleem, moest mij nog een keer registeren.
En nu is hacken al hot item. Hebben de amateurs ook nog wachtwoord beperking erop gezet.

En wat denkt u ? Ik heb al 2 email berichten in mijn spam box.
In de pocket.

2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Opnieuw registreren voor my vodafone is omdat wij over zijn gegaan naar een nieuw klantsysteem. Daar hoort ook een nieuwe my vodafone bij. Mocht je er geen gebruik van willen maken dan hoef je dit natuurlijk niet te doen. Dat is je eigen keuze. Mocht je er wel gebruik van willen maken dan dien je de stappen er voor te doorlopen. In my vodafone kun je zelf aangeven of je wel of geen email wilt ontvangen. Dit kan tevens ook via de klantenservice.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic