Fendt14

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

opnemen iphone

Ik heb sinds 2 weken een  iphone 11 pro max. Als ik een gesprek aanneem en ik meld me met mijn naam hoort de andere kant dit niet. Als ik de 2de keer mijn naam noem hoort men mij wel. Dit probleem kwam sporadisch ook voor bij mijn vorige Iphones.

hedenmorgen contact gehad met Apple, zij dachten dat het probleem in de simcard zou liggen. 
heeft iemand ook dit probleem?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Fendt14
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hij doet het weer! Zonder de simkaart verwisseld te hebben, in de winkel hebben ze nr. gereset en toen was het goed.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Fendt14 
Erg vervelend dat jij dit hebt natuurlijk. Of andere mensen dit hebben, geen idee en het lijkt me goed dat ze het bij je oplossen. Ja toch

Het beste wat je kan doen is langs een Vodafone winkel gaan om te vragen of het aan de simkaart ligt. Die kunnen er een nieuwe voor je inzetten en controleren. 

Je kan natuurlijk ook eerst zelf een controle doen door je eigen simkaart in een ander toestel te stoppen en te zien  of het probleem er dan nog is. Probeer dan eventueel in een Samsung toestel. En plaats eens een andere simkaart in je toestel om te kijken of die er dan ook last van heeft. 

Je netwerk een paar keer proberen op een ander netwerk te zetten en terug te zetten naar Vodafone NL (dan maakt die een kleine reset). Of anders vragen aan de klantenservice van Vodafone of ze je nummer een reset willen geven, maar dit kunnen ze ook doen in de winkel!! 

Dit is wat ik je als advies kan geven. 
Succes en alvast een geweldig 2020 gewenst. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je het hiermee kunnen oplossen? Heb je een kruistest geprobeerd of een simwissel gedaan @Fendt14 

Fendt14
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Steven, ga a.s.zaterdag naar de Vodafonewinkel, hou je op de hoogte.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super! Ben benieuwd of dit helpt.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je het hiermee kunnen oplossen @Fendt14? Of heeft dit ook niet geholpen?

Fendt14
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hij doet het weer! Zonder de simkaart verwisseld te hebben, in de winkel hebben ze nr. gereset en toen was het goed.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super om te horen dat het weer werkt en ook dankjewel voor het delen van de oplossing @Fendt14! Fijne zondag.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Goed om te horen! 
Fijn weekend en een geweldig mobiele 2020 ??

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Topic gesloten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic