mimi86

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
sinds een dag of 3 lijkt t of mijn lader niet meer in mijn toestel wil blijven zitten. zelfs als ie gewoon op tafel ligt tikdens het laden houdt ie er mee op. tik je m ff aan gaat ie weer laden en zo heel af en toe, doet ie zelfs dat uit zich zelf. het laden schiet op deze manier niet op. wat kan ik doen?? heb een galaxy note 3.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @mimi86 ,

In Terschelling vindt je inderdaad niet al te veel winkels... Je hebt 6 maanden garantie op je lader.
Dan heb je tenminste wel en nieuwe lader, als het door eigen gebruik is mis gegaan door bijvoorbeeld en knik in de kabel geldt de garantie niet.

De dichtstbijzijnde winkel voor jou zijn Leeuwarden of Sneek.

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @mimi86 ,

Het kan zo zijn dat je oplader is beschadigd of je USB poort. Om dat laatste te testen zou je kunnen kijken of en andere oplader wel gewoon werkt. Als die oplader wel werkt is er dus beschadiging aan je USB poort - als de oplader niet werkt kan het zo zijn dat je oplader zelf defect is.
mimi86
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
daar heb ik ook over na gedacht. helaas zal ik dan wel een nieuwe lader moeten aanschaffen voor misschien niks. ik ken niemand met een note en woon op terschelling dus ook beperkt in winkels. anders daar natuurlijk kunnen testen. in ieder geval bedankt.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @mimi86 ,

In Terschelling vindt je inderdaad niet al te veel winkels... Je hebt 6 maanden garantie op je lader.
Dan heb je tenminste wel en nieuwe lader, als het door eigen gebruik is mis gegaan door bijvoorbeeld en knik in de kabel geldt de garantie niet.

De dichtstbijzijnde winkel voor jou zijn Leeuwarden of Sneek.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic