macy

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

opladen iphone gaat slecht na update

Update: door

onlangs heb ik 2 updates geïnstalleerd en na die updates gaat het opladen van mijn iphone7 opeens heel slecht. Soms laad deze wel op, soms niet... dit geldt voor opladen via stopcontact, via laptop en in de auto met diverse opladers. Iemand enig idee hoe dit kan en wat ik hieraan kan doen?
onlangs heb ik 2 updates geïnstalleerd en na die updates gaat het opladen van mijn iphone7 opeens heel slecht. Soms laad deze wel op, soms niet... dit geldt voor opladen via stopcontact, via laptop en in de auto met diverse opladers. Iemand enig idee hoe dit kan en wat ik hieraan kan doen?
11 Reacties 11
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi macy,

Weet je zeker dat de update problemen heeft veroorzaakt met het opladen? Meestal kan namelijk een defect in de kabel gevolgen hebben dat het opladen lastig of moeizaam gaat.

Zou je wellicht een andere kabel kunnen testen?

Vriendelijke groet,
macy
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Andere kabel ook al geprobeerd???? en het is ook niet altijd... ???? en het is sinds de update wellicht toeval?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi macy,

Ik heb dit ook even voor je zitten googelen, ik kom zelf niet veel tegen als ik je toestel type intik. Maak je ook echt gebruik van originele Apple laadkabels? Of een laadkabel die gecertificeerd is door Apple? Dit wilt weleens ook het probleem zijn.

Je zou eens even kunnen kijken of er vuil of stof in de lightning-poort zit mocht dit het geval zijn dan zou je dit eventueel kunnen verwijderen met niet scherpe voorwerpen die het liefst meebuigen.

Vriendelijke groet,
macy
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Thanks! Ik gebruik geen originele Apple kabels maar wel kabels die door Apple zijn goedgekeurd. Ik zal inderdaad eens proberen om de poort voorzichtig schoon te maken. Dank je wel☺️
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi macy,

Graag gedaan! Mocht het dan ook niet werken dan horen we het van je!

Vriendelijke groet,
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hallo macy,

We hebben helaas niets meer van je vernomen sinds je laatste berichtgeving.

Is er inmiddels al iets verbeterd met het opladen van je iPhone?

Mochten we nog steeds niets van je vernomen hebben, dan zal dit topic binnenkort worden gesloten.

Vriendelijke groet,
macy
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hey,

het gaat nog niet beter helaas. Ik gebruik 2 verschillende opladers. Bij een oplader krijg ik na een minuut de melding dat het apparaat niet wordt herkend (terwijl deze wel altijd werkte...)
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi hoi macy,

Betreft dit een gecertificeerde iPhone kabel? Het zou ook zomaar kunnen dat er een fout is ontstaan na het updaten.

Eventueel zou je het toestel kunnen resetten (vergeet geen back up te maken van je gegevens voordat je een reset uitvoert!). Omdat je verteld dat deze problemen na de update zijn ontstaan.

Vriendelijke groet,
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
macy, heeft het advies van SamsungExpert nog geholpen?
macy
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja, nieuwe kabel gekocht en ook laten schoonmaken. Lijkt te helpen. Vond t wel vreemd dat t na die update was. Toeval waarschijnlijk ☺️
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Er kan van alles gebeuren, je weet maar nooit ;). Ik ben in ieder geval blij om te horen dat de problemen met het opladen zijn verholpen macy :)!

Als je nog vragen hebt of toestelproblemen, laat het ons weten.

Vriendelijke groet,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic