jacob105

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

opheldering

Geachte vodafone als eerste vindt ik het behoorlijk vervelend dat jullie alleen zo te bereiken zijn via bericht. 24 / 7 crew chat is 24 / 7 niet bereikbaar te druk. Ik denk eerst offline gehaald. Kijk nu al bewust elke dag om het uur voor maand lang om iemand via chat te spreken maar geen succes.
Punt 2 is dat jullie volmacht hebben om de betaling van mij rekening af te schrijven maar dat gebeurt maar nooit . moet er elke x achteraan als ik bericht krijg dat niet betaal is. En daarvoor rekenen jullie mij ook extra kosten voor het telaat betalen. Zullen jullie zo vriendelijke willen zijn al dat geld terug te storten. En in vervolg zelf het geld van mijn rekening willen schrijven.
2 Reacties 2
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
jacob105 , wat lastig dat je deze ervaring met ons hebt. Omdat andere gebruikers je niet kunnen helpen bij het beantwoorden van deze vraag zal ik het topic moeten sluiten. Lees ook onze huisregels. Ik raad je aan om in dat geval contact op te nemen via e-mail of telefonisch.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic