xlailav

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

opgewaardeerd voordat ik +BelSMS tarief heb geactiveert

Hallo,
 
Ik heb met 10 euro opgewaardeerd, want ik zag dat ik dan een prepaid+voordeeltarief kon kiezen. Dit heb ik gekozen na mijn opwaardering, want ik dacht dat dat niet zou uitmaken. Nu heb ik de 1000 sms'jes niet ontvangen, wat ik heel jammer vind. 
 
Ook zou ik 5 euro beltegoed krijgen nadat ik een vodafone account zou aanmaken en zou opwaarderen. Dit heb ik beide gedaan, maar ik heb nog geen 5 euro ontvangen. Ook heel jammer dus.
 
Graag zou ik geholpen worden.
 
Met vriendelijke groet, 
Laila
1 Reactie 1
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Laila,

Ik snap dat je hiermee graag geholpen wilt worden maar via het forum kunnen we je hiermee jammer genoeg niet helpen omdat we hiervoor jouw gegevens nodig hebben. Daarom kun je bij zulke specifieke vragen toch beter even contact opnemen met onze klantenservice. Het forum is namelijk ervoor bedoeld dat forummers elkaar kunnen helpen, en met zulke specifieke vragen gaat dat helaas niet.

Wel kan ik je vertellen dat het belangrijk is dat je het tarief kiest vóórdat je opwaardeert. Je krijgt de bonus namelijk pas automatisch na de opwaardering. Als je eerst opwaardeert en daarna pas het tarief kiest dan kan het systeem die bonus niet meer automatisch toekennen. Leg dit in ieder geval even uit als je contact opneemt met onze klantenservice. Dan kunnen zij je hiermee vast verder helpen. 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic