Hallo linh1, ik kan je hier via het forum geen uitsluitsel over geven. We hebben via het forum geen inzage in je gegevens, het is vooral bedoeld voor tips&tricks van klanten, voor klanten.
Ik raad je aan hierover contact op te nemen met de klantenservice en de situatie uit te leggen. Echter, ik wil alvast aangeven dat ik niet weet of hierin een tegemoetkoming gegeven zal worden. Je geeft in je eerste zin al aan dat je je bewust was van het feit dat bellen&gebeld worden in het buitenland extra kosten oplevert.
Daar komt bij dat het niet mogelijk is om vanuit het buitenland een Nederlands 0800-nummer te bellen. Wel hebben we op onze site een alternatief nummer staan voor de klantenservice, +31654500100, maar hier staat expliciet bij dat hiervoor het tarief voor bellen vanuit het buitenland geldt.
Tenslotte zijn er ook gratis alternatieven, namelijk online contact via twitter, facebook of onze online chat.
Ik begrijp dat je niet blij bent met deze rekening, maar oplichting zou ik het zeker niet noemen als je zelf, welbewust dat dit extra zal kosten en welk tarief daar voor geldt, besluit om te bellen.