linh1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

opgelicht? hoge abbonementkosten buitenland bellen

Beste vodafone...

onlangs was ik in vietnam en toen werd ik gebeld door jullie(vodafone). Dit brengt al kosten met zich mee, maar goed, daar kan ik nog meeleven. Jullie belde me voor een contractverlenging en ik ging daarmee akkoord, echter bedacht ik me volgende dag. Dus toen heb ik het nummer gebeld die mij contract het verlengd en vanaf toen werd ik van het kastje naar de muur gestuurd... van de ene andere klantenservice naar de andere klantenservicenummer ( en natuurlijk moest ik superlang aan de lijn wachten en klanteservice weigerde toen me vriend belde vanuit nederland om op te zeggen en werd hem verteld dat ik het persoonlijk moest doen). Wat ik dus niet wist dat er zelfs hoge kosten worden berekend aan een 0800 nummer in het buitenland (er staat gratis op de website), aangezien ik buitendlands ben en geen nederlands spreek.... en mij werd ook verteld dat een 0800 gratis was aan de lijn.

de rekeningskosten zijn 135,98 en deze kosten bestaan 99% uit het bellen van jullie klantenservice nummer...dit kan niet en dit hoort niet. Dit noemen jullie machtmisbruik in jullie land.

de rekekingskosten zijn betaald maar ik wil een oplossing voor dit...een groot deel van mijn geld terug zou redelijk en billijk zijn.het is toch belachelijk dat ik 94,81 (exl btw) moet betalen alleen om me verlenging te annuleren.
Of wordt dit de zoveelste zaak bij Radar van jullie?
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo linh1, ik kan je hier via het forum geen uitsluitsel over geven. We hebben via het forum geen inzage in je gegevens, het is vooral bedoeld voor tips&tricks van klanten, voor klanten.

Ik raad je aan hierover contact op te nemen met de klantenservice en de situatie uit te leggen. Echter, ik wil alvast aangeven dat ik niet weet of hierin een tegemoetkoming gegeven zal worden. Je geeft in je eerste zin al aan dat je je bewust was van het feit dat bellen&gebeld worden in het buitenland extra kosten oplevert.

Daar komt bij dat het niet mogelijk is om vanuit het buitenland een Nederlands 0800-nummer te bellen. Wel hebben we op onze site een alternatief nummer staan voor de klantenservice, +31654500100, maar hier staat expliciet bij dat hiervoor het tarief voor bellen vanuit het buitenland geldt.

Tenslotte zijn er ook gratis alternatieven, namelijk online contact via twitter, facebook of onze online chat.

Ik begrijp dat je niet blij bent met deze rekening, maar oplichting zou ik het zeker niet noemen als je zelf, welbewust dat dit extra zal kosten en welk tarief daar voor geldt, besluit om te bellen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic