mikefr1908

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

opgelicht door vodafoon

zijn er meer mensen opgelicht? ik had in 2105 een abbo afgesloten en kreeg een mail dat ik tussentijds een andere foon kon halen, ik ben toen naar de winkel in schiedam gegaan. hier werd me verteld dat ik een ander foon kon kiezen maar niet alles, en dat me abbo dan gewoon zou lopen tot mei 2017. we waren daar met 3 mensen in de shop aanwezig die alle 3 hetzelfde verhaal van de verkoper aanhoorde, ik kon een experia krijgen en dan zou me abbo tot mei 2017 lopen, het enige wat ik hoefde te doen is te tekenen voor ontvangts van de foon. wat gebeurd er.. ik ben er net achter gekomen dat me abbo nog werkt terwijl ik dacht dat ie tot mei 2017 liep en nu blijkt mei 2018 want opeens heb ik in 2016 met contract verlengd met 2 jaar!!! euh getuigen erbij, en duidelijk gezegd een jaar en een experis. niets verteld over een abbo tot mei 2018, co ntinue gesproken door de medewerker over mei 2017. en het tekenen wer gezegd dat dit de ontvangst van de telefoon was . dus niet een contract, ik ben hierbij dus goed opgelicht door de winkel van vodafoon in schiedam, als ik dit had geweten van een abbo van 2 jaar had ik dit nooit gedaan... zijn er nog mensen die zo zijn opgelicht door vodafoon? ik ga ook een mail maken naar kassa en het programma opgelicht.
4 Reacties 4
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
mikefr1908, dat is inderdaad een vreemde situatie. Je hebt een contract moeten tekenen. Daarop staat de looptijd van het contract (12 of 24 maanden) altijd vermeld. Heb je het contract nog? Dan kun je dit in de winkel overhandigen zodat het alsnog wordt aangepast. Mocht je er niet uitkomen dan is een klacht altijd mogelijk via onze website. Via andere programma's mag het natuurlijk ook, echter hebben zij geen toegang tot onze systemen om het voor je op te lossen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
mikefr1908

Wat is ondertussen de status?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Geen reactie meer ontvangen. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic