Estherreu95

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

op reis pakket

Hallo,
 
momenteel ben ik tot eind van deze maand in Oostenrijk.
Nu wil ik graag voordelig bellen,smse en mobiel internet op mijn telefoon.
 
ik heb het op reis pakket gevonden; 200mb + 100 minuten gebelt worden en bellen + onbeperkt smsen voor €15,- per maand.
 
Dit klinkt allemaal super mooi maar ik heb twee vragen;
- het bellen + smsen is dat in hiet land waar je bent, of kan ik daarmee ook naar Nederland smse en bellen?
 
- Ik heb al een lopend abonnement van vodafone,blijft hierbij alles hetzelfde? En hoelang loopt het 'op reis pakket'? Want heb het maar 1 maand nodig.
 
Alvast bedankt!
 
4 Reacties 4
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi Estherreu95,

Welkom op ons forum 😄

Het Op Reis pakket is inderdaad een goede keuze om voordelig te kunnen bellen, sms'en en internetten in de Voordeellanden.
Hieronder vallen zowel Oostenrijk als Nederland.
Je abonnement blijft hetzelfde, het Op Reis pakket wordt hier gewoon aan toegevoegd. Dit pakket blijft geldig tot het einde van je contract.

Wil je voor een kortere periode voordeliger bellen, sms'en en internetten? Dan zou je bijvoorbeeld een Alles-in-1 op Reis BloX kunnen aansluiten. Vanuit de Voordeellanden kun je dan voor €2,00 per dag 20 minuten bellen naar Nederlandse nummers, 20 minuten gebeld worden, 20 sms'jes verzenden, 35 MB databundel voor internet, e-mail enz. Je betaalt alleen voor de dagen dat je de bundel gebruikt.
birhan

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vergeet niet bij alles in 1 op reis het downloaden op je eigen toestel te beperken tot 35 Mb per dag. Bij gebruik in Berlijn van Google Maps heb ik ongemerkt en onverwacht in korte tijd ruim 160 Mb geladen zonder dat ik dat wist. Pas de volgende dag zag ik berichten van Vodafone dat ik mijn daglimiet had overschreden. Kosten boven mijn limiet zo'n 75 euro.
 
groet,
Hans
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Oei Birhan dat is een onaangename verrassing geweest natuurlijk. Wel bedankt voor je tip. Het is inderdaad verstandig om Data roaming uit te zetten op het moment dat je je toestel niet actief gebruikt voor internet. Dan voorkom je dit soort situaties.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, verouderd topic,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic