tessavoreux

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

oordopjes samsung

Hoi allemaal,

Vorig jaar heb een telefoon gehad van me vader bij vodafone met oordopjes erbij en zijn na een jaar gebruiken zomaar kapot gegaan heb ik nog garantie hierop? En anders hoe duur zijn die oordopjes anders koop ik gewoon nieuwe. Ik heb vorig jaar augustus de telefoon gehad
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @tessavoreux ,

Even nog om het prachtige andtwoordt van @Netwerker compleet te maken.
De officiële Samsung oordopjes kun je vinden op: http://www.samsung.com/nl/estore/
Ik weet wel dat de prijzen van deze oortjes hoog kunnen oplopen.

Je kunt altijd kiezen voor en koptelefoon (sterker en steviger dan oortjes) of gewoon oortjes.
Merken zoals, Sennheiser, Philips en Sony kunnen zeker in en goede smaak vallen bij vele.

Of gewoon €1,- euro oortjes kopen lang gaan ze niet mee, haha.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @tessavoreux

Als ik het goed begrijp hebben jij / je vader de Samsung Galaxy smartphone en de bijgeleverde oordopjes al een jaar gebruikt. En zijn ze na dat jaar kapot gegaan. Dat betekent dat er geen Samsung fabrieksgarantie meer op de oordopjes zit. Want fabrieksgarantie op Samsung accessoires (waaronder dus ook de bijgeleverde koptelefoon met oordopjes) duurt maximaal zes maanden vanaf de datum van levering aan jouw vader.
Die termijn is dus al verstreken. Geen garantie dus.
Je kunt overal nieuwe oordopjes kopen. De HEMA heeft vaak aantrekkelijke aanbiedingen voor oordopjes voor een redelijk lage prijs. Ik verwacht dat je daar wel zult slagen.

Succes!

Netwerker
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @tessavoreux ,

Even nog om het prachtige andtwoordt van @Netwerker compleet te maken.
De officiële Samsung oordopjes kun je vinden op: http://www.samsung.com/nl/estore/
Ik weet wel dat de prijzen van deze oortjes hoog kunnen oplopen.

Je kunt altijd kiezen voor en koptelefoon (sterker en steviger dan oortjes) of gewoon oortjes.
Merken zoals, Sennheiser, Philips en Sony kunnen zeker in en goede smaak vallen bij vele.

Of gewoon €1,- euro oortjes kopen lang gaan ze niet mee, haha.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic