Gracita_O

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

onverklaarbare kosten buiten bundel

Zo daar gaan we weer 2 maanden geleden zat er een fout in jullie systeem waardoor ik "zogenaamd" buiten mijn bundel aan het internetten was! Terwijl mijn mb's nog lang niet op waren uiteindelijk 21 euro extra kosten die jullie hadden gecrediteerd omdat de fout bij jullie lag en nu hebben we weer hetzelfde probleem ik heb nog 1,03 gb over en nu gaat ie weer buiten mn bundel berekenen! Ik ben dit zat! Ik ben nirt de enigste met die probleem en mn oma heeft hetzelfde probleem?! Wat gaan jullie hier aan doen? Ik ga niet weer vooruit betalen zodat ik weer een maand op me geld moet wachten!
4 Reacties 4
philliphendriks

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Krijg er ook egt een beetje de schijt van 116euro buiten bundel kan niet !! Heb vodafone red suoer abbo dacht toch wel tot 4000 mb genoeg moet zijn!!!! Ze regelen maar iets of ij betaal helemaal niks meer !!!!
Gracita_O
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@philliphendriks echt schandalig dit! En dit is voor mij dus als de 2e keer.. en nu gebeurt hetzelfde ook bij me oma.. en mijn neef en nog een aantal mensen die op mn facebook bericht reageerde ik pik dit gewoon ECHT niet en ga niks vooruit betalen meer geen 1 euro! Ik heb zelf 2000 mb en mn verbruik was vorige maand net op de helft..
jrwalker

Stamgast
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes
Gelukkig heb ik mijn telefoon ingesteld op het maximale verbruik van 2 GB, als ik dit niet had gedaan zou ik ook bij moeten betalen. Volgens My Vodafone heb ik nog een tegoed van 1022 MB ook via 1200 zelfservice heb ik 1024 MB tegoed. Vorige maand dit telefonisch doorgeven, tot op de dag van vandaag nog geen reactie ontvangen van Vodafone. Dus een ieder hou zelf je verbruik bij anders kun je bij betalen.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo allemaal, we merken inderdaad dat op sommige nummers de weergave van het tegoed in de tegoedmeter niet klopt. De MB's waar de buiten-bundelkosten voor gerekend zijn zijn wel verbruikt (zie ook het feit dat jrwalkers telefoon zijn verbinding blokkeerde, goede maatregel trouwens!) maar de weergave blijkt achter te lopen en de sms komt in sommige gevallen ook niet of te laat.

In die gevallen bekijken we uiteraard met je of de kosten, hoewel strikt genomen wel gemaakt, door ons wel in rekening gebracht moeten worden. Als je het echt niet kon weten, dan doen we dat in de meeste gevallen uiteraard niet.

Neem als je zoiets merkt even contact op met de klantenservice. Mijn collega's hebben dit snel met je uitgezocht. Voor nu sluit ik daarom dit topic, via het forum kunnen we specifieke klachten over een specifiek nummer niet behandelen en ik wil graag dat iedereen direct even contact opneemt, dan is alles ook direct geregeld 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic