Bianca1908

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

onverklaarbare hoge rekening

Ik heb sinds een aantal maanden een abonnement bij Vodafone en als ik van tevoren had geweten dat dit me zoveel geld zou gaan kosten was ik gewoon bij mn vorige provider gebleven. (dit was HI en heb hier ruim 6 jaar een abonnement gehad zonder problemen)

Het zit namelijk zo, mn eerste rekening die ik van Vodafone kreeg was ruim 58 euro. Hier was er nog niets aan de hand, dit was ik namelijk bij mn vorige provider ook maandelijks kwijt aan kosten.

Kreeg de schrik van mn leven, toen ik de tweede rekening zag. Bijna 500 euro!!!! Moest er gewoon van huilen!! heb toen ook direct gebeld met de klantenservice en een vriendelijke dame heeft me toen geholpen. Er zijn toen wel een aantal kosten in mindering gebracht maar eigenlijk nog steeds niet naar mn zin. Weet namelijk zeker dat ik dit nooit verbruikt kan hebben. Vooral toen ik ook zag dat de rekening erna weer uitkwam op 60 euro.

Als ik dit van tevoren had geweten was ik nooit overgestapt!
2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Bianca1908,
Je meldt helaas niet wat de reden was van je torenhoge factuur.
Die reden kun je achterhalen door de factuur in PDF-formaat te raadplegen via My Vodafone via de website.
Tevens kun je die digitale factuur downloaden en eventueel afdrukken.
Op pagina 2 van deze digitale factuur staat hoeveel je aan spraak (bellen) en sms-en en data (mobiel internet) hebt verbruikt.
Zowel binnen de bundels, als buiten-de-bundel-verbruik.

Je meldt ook niet hoeveel kosten er in mindering zijn gebracht. En ook niet waarom. Was het coulance van die vriendelijke dame van de telefonische klantenservice van Vodafone. Of was er iets fout gegaan in de factuur ?

Welke vaste maandelijkse data-bundel heb jij bij je abonnement?
Hoeveel MegaByte aan mobiele data heb je buiten je maandelijkse data-bundel verbruikt in die betreffende maand ?
En tegen welke kosten ?
Welk toestel heb je? En welk besturingssysteem ?
Heb je de oorzaak van je hoge factuur al weten te achterhalen ?
Wat wil je nu met je klacht op dit Forum bereiken ? Wat wil je dat Vodafone doet voor jou ?

Indien je eerlijk op alle bovenstaande vragen antwoord geeft, dan kun je beter worden geholpen op dit Forum.

Succes !


Netwerker

Ineke1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het zelfde op de een of andere manier gaat het in de nacht terwijl WiFi is ingesteld maar niet pakt downloaden in dertien dagen 2 Gig en Vodafone lacht want het ligt nooit aan hun want de rekening klopt waarom zijn er dan zoveel klachten ? Onbekend bij voda fone reageert niet op mails i. Een maand tijd bijna 5 Gig gebruikt tja zegt voda fone speeltjes mevrouw dat verbruikt ja om iedere dag de zelfde tijd als iedereen slaapt pakt onze teckel de telefoon . Ben het zo zat met die Vodafone
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic