Hi @roos1405
Ik zie dat het oude Mijn Ziggo account is losgekoppeld van jouw My Vodafone account. Voor je nieuwe Mijn Ziggo gegevens heb je al een nieuw account geregistreerd met een ander e-mailadres. Uit je bericht begrijp ik dat je deze graag wilt samenvoegen. Dat kan! Je kunt dit doen met behulp van deze stappen:
Vanuit Mijn Ziggo:
Log in op Mijn Ziggo
Klik op Gegevens
Scroll naar beneden tot je 'Inloggegevens Mijn Ziggo' ziet
Klik op 'Ga naar Mijn account'
Klik onder 'Wel al een My Vodafone account' op 'Accounts samenvoegen'.
Klik op 'Start samenvoegen' en log in met je My Vodafone Account of gebruik de QR scanner in de My Vodafone App
Let op: De gegevens van My Vodafone worden nu ook de login gegevens van Mijn Ziggo
Vanuit My Vodafone
Log in op My Vodafone
Ga naar 'Profiel'
Klik onder 'My Vodafone Account' op 'Account instellen'.
Klik onder 'Wel al een Mijn Ziggo account' op 'Accounts samenvoegen'.
Klik op 'Start samenvoegen' en log in met de gegevens van jouw Mijn Ziggo account.
Klik op 'Nu inloggen'en je account zijn daarna gekoppeld.
Let op: De gegevens van My Vodafone worden nu ook de login gegevens van Mijn Ziggo