Sassienvt

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

ontkoppelen ziggo vodafone

Hallo, helaas heb ik ziggo en Vodafone gekoppeld en spijt…. nu moeten we met Vodafone account tinloggen ipc ziggo. Nu draait nergens meer mijn ziggo accounts. Mits ik met Vodafone account in.og. Hoe ontkoppel ik Vodafone en ziggo zodat alles gewoon weer bij het oude blijft?  Mijn gezin is hier echt niet blij mee groetjes sas

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sassienvt
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb via my Vodafone een klacht ingediend en sit-ins het antwoord;

Goedemorgen! Dank je voor de gegevens. ? Ik zie dat voor het account e-mailadres s...@hotmail.com gekoppeld is. Wil je het gehele account verwijderd hebben, of wil je enkel het My Vodafone gedeelte loskoppelen van dit e-mailadres zodat je voor My Vodafone een account met een ander e-mailadres kunt aanmaken?

 Ik kijk vanavond of alles werkt maar inderdaad koppel Vodafone en ziggo NIET!!!!

Bekijk in context

12 Reacties 12
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Sassienvt 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat vervelend dat het niet goed gaat. Maar ik ben wel blij dat er nu iemand hier schrijft dat het koppelen niet handig is. Ik zeg het zo vaak tegen mensen, die hier vragen hoe de accounts te koppelen, doe het niet. Waarom dit nooit goed is opgepakt bij VodafoneZiggo, geen idee. 

Ik weet niet of iemand van Vodafone je kan helpen om dit weer ongedaan te krijgen. Wacht op een medewerker van Vodafone en misschien dat die iets voor je kan doen. In het verleden kon dat niet meer terug gedraaid worden, ik hoop nu wel! Wacht op iemand van Vodafone en wie weet kan die je helpen. 

Succes in ieder geval.
En aan iedereen die dit leest, koppel je account niet!

Sassienvt
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb via my Vodafone een klacht ingediend en sit-ins het antwoord;

Goedemorgen! Dank je voor de gegevens. ? Ik zie dat voor het account e-mailadres s...@hotmail.com gekoppeld is. Wil je het gehele account verwijderd hebben, of wil je enkel het My Vodafone gedeelte loskoppelen van dit e-mailadres zodat je voor My Vodafone een account met een ander e-mailadres kunt aanmaken?

 Ik kijk vanavond of alles werkt maar inderdaad koppel Vodafone en ziggo NIET!!!!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Sassienvt . Welkom hier!

Ja, koppelen betekent inderdaad dat je voor alles 1 inlog gebruikt. Ik begrijp dat je dit niet wilt? Dan kunnen we de koppeling ongedaan maken. 
Wil je je postcode, huisnummer, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel opnemen? Ga ik voor je aan de slag! 

Sassienvt
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

@Energieboy hoi, ik had al het antwoord Van Vodafone Hierboven geschreven. Maar wat een GEDOE en ontzettend GEKLOOI om het terug te zetten. Voor een leek is het echt haast niet te doen om alles goed te zetten. Zeg maar gewoon NIET te doen……  en een duidelijke uitleg is er niet…..  we hebben via een ander bestaand  ziggo account een login gemaakt Voor ziggo, wat niet zonder slag of stoot ging…. elke keer wachtwoord klopt niet, e-mailadres bestaat al.…

Ziggo gebeld en moesten een nieuw login maken wat niet lukte, van kastje naar de muur gestuurd maar erg volhardend gebleven en boos 

vodafone had dus niet ontkoppeld wat ze wel zeiden en de ziggo helpdeskmedewerkster gaat alles ontkoppelen en over 2a3 dagen moet het werken…. ik hou u op de hoogte

 

Sassienvt
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Lycke Vodafone wrote:

Hey @Sassienvt . Welkom hier!

Ja, koppelen betekent inderdaad dat je voor alles 1 inlog gebruikt. Ik begrijp dat je dit niet wilt? Dan kunnen we de koppeling ongedaan maken. 
Wil je je postcode, huisnummer, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel opnemen? Ga ik voor je aan de slag! 

Dat heb ik vanmorgen al gedaan via my Vodafone app en chat maar dat is niet goed gegaan dat loskoppelen en hebben inmiddels ziggo al gebeld en zij trekken het als het goed is recht. Ik raad jullie aan erbij te vermelden dat wanneer je twee Verschillende e-mailadressen koppeld, dus die van ziggo en Vodafone alleen het e-mail adres nog maar werkt van je Vodafone app…. en je ziggo account niet meer werkt….. en het erg lastig is recht te zetten helaas…. misschien een leerpunt  ik had beter naar @Energieboy moeten luisteren…. hopelijk werkt alles over 2 @ 3 dagen weer als vanouds….anders maar weer bellen

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Dank je wel voor het compliment ??
Maar ja, daar heb je nu even niets aan. Hoop dat ze het snel voor je kunnen oplossen. Succes ?

BvanWijk

Stamgast
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes

Waarom zou je Vodafone en Ziggo niet koppelen of juist wel kan daar iemand antwoord op geven, ik vind het ook raar dat je 2 verschillende e-mail adressen nodig hebt. De meeste mensen hebben maar 1 e-mail adres toch?

Sassienvt
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
BvanWijk wrote:

Waarom zou je Vodafone en Ziggo niet koppelen of juist wel kan daar iemand antwoord op geven, ik vind het ook raar dat je 2 verschillende e-mail adressen nodig hebt. De meeste mensen hebben maar 1 e-mail adres toch?

ik heb een hotmailaccount waar de rekeningen en my vodafone app aan gekoppeld is

ik heb ziggo voor alle andere doeleinde zoals horizonbox, ziggo go ect

nu had ik alles gekoppeld en deed niks het meer van ziggo, de go app ect niet meer en moest ik opeens inloggen op vodafone dus hotmail account …. maar daardoor kan ik nergens meer inloggen op ziggo…….. alleen op mijn email maar verder nergens meer

dat hotmail account is van mij privé en ziggo van gezin  en ik vind niet dat mijn kinderen mijn inlog van hotmail hoeft te hebben, heb ik niet van hun en zij hoeven het niet van mij. dat is de reden. als je alles op een en dezelfde email adres hebt prima dan zal het goed werken maar nu werkt het niet, dan alleen aar irritatie en een hoop gebel naar ziggo en vodafone en nog niet opgelost…..

Sassienvt
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

@Energieboy  hi, na hoop heen en weer gebel heeft een ziggo mannetje alles gerest en terug gezet! Het ging allemaal niet zonder slag of stoot, maar eindelijk opgelost!  IK RAAD NIEMAND AAN TE KOPPELEN ALS JE TWEE VERSCHILLENDE E-MAIL ADRESSEN GEBRUIKT!!!!!! Niet doen!

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
BvanWijk wrote:

Waarom zou je Vodafone en Ziggo niet koppelen of juist wel kan daar iemand antwoord op geven, ik vind het ook raar dat je 2 verschillende e-mail adressen nodig hebt. De meeste mensen hebben maar 1 e-mail adres toch?

Waarom mensen wel willen koppelen is omdat dat handig kan zijn om alles bij elkaar te hebben. Maar waarom niet te koppelen, omdat dit gewoon erg vervelend is en het vaak niet goed werkt ?

Sassienvt
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

@Energieboy  was te enthousiast….maar nu eindelijk na weer bellen opgelost! Alles is nu ontkoppeld en noooooit keer koppelen. Gaf meer overlast dan gemak. En toch stom dat je heel veel moet bellen om te ontkoppelen en je dat zelf niet kan regelen .ik heb mijn les geleerd

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ja, ik snap het ook niet hoor, maar gelukkig is het opgelost 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic