JME

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ontkoppelen Ziggo en Vodafone

Mijn Vodafone account is nu gekoppeld aan een oude Ziggo account, deze is echter niet meer actief. Ik heb een inmiddels een nieuw Ziggo-account, maar kan nu dus mijn Vodafone abonnement hier niet aan koppelen. Kunt u de huidige koppeling verwijderen? Zodat ik de koppeling met het nieuwe Ziggo account kan maken?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @JME, goedemorgen en welkom hier!

Bij deze heb ik de koppeling van het Ziggo account verwijderd. Het e-mailadres welke gelinkt is aan jouw Community profiel is nu dus alleen gekoppeld aan My Vodafone. Uit je bericht begrijp ik dat je voor het nieuwe Ziggo abbonnement al een account hebt aangemaakt en deze nu wil koppelen aan My Vodafone. Dat kan! Als je inlogt in My Vodafone dan kun je kiezen om het account samen te voegen. Vul de betreffende gegevens in en beide accounts worden samengevoegd. De login van My Vodafone is dan eveneens de login voor je nieuwe Ziggo gegevens.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @JME, goedemorgen en welkom hier!

Bij deze heb ik de koppeling van het Ziggo account verwijderd. Het e-mailadres welke gelinkt is aan jouw Community profiel is nu dus alleen gekoppeld aan My Vodafone. Uit je bericht begrijp ik dat je voor het nieuwe Ziggo abbonnement al een account hebt aangemaakt en deze nu wil koppelen aan My Vodafone. Dat kan! Als je inlogt in My Vodafone dan kun je kiezen om het account samen te voegen. Vul de betreffende gegevens in en beide accounts worden samengevoegd. De login van My Vodafone is dan eveneens de login voor je nieuwe Ziggo gegevens.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic