maaike1963

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ontgrendelen

goede dag,
 
ik ben nu al twee dagen bezig om mijn samsung galary B5510 te ontgrendelen.
Ik heb per ongeluk 5x mijn schermpatoon verkeert gedaan.Nu vraagt mijn mobiel steeds om mijn gebruikersnaam/emaiadres. en wachtwoord.Ik gebruik dan mijn gegevens van google,maar dat pakt hij niet.Ik hoop dat er iemand is die mij kan zeggen hoe nu verder.
Ik heb mijn mobiel sinds deze week.
 
alvast dank,
maaike
3 Reacties 3
MilanE

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Maaike!

De ontgrendelfunctie werkt jammer genoeg niet altijd even goed, maar probeer even de volgende stappen:

De officiele manier is door je Google-account gegevens in te voeren. HIerbij moet je je volledige email-adres gebruiken als gebruikersnaam. Mocht dit niet werken, probeer dan 'NULL' als wachtwoord, en probeer het ook een keer met alleen het gedeelte voor de @ als gebruikersnaam. Mocht het toch niet werken en je hebt niet teveel data erop staan die je kwijt kan raken dan kan je ook de telefoon terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Dit kan door de volumeknop naar boven in te drukken samen met de menuknop en de aan/uit-knop; hierna kan je kiezen voor een volledige reset. Je raakt in dit geval wel al je data kwijt.

Succes en ik hoop dat je snel weer van je telefoon gebruik kan maken!

Groeten,

Milan
Vodafone Smartphone Crew
DrWho

Gedreven Meedenker
  • 62Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes

Ellow Maaike,

Is jou probleem opgelost met de tips van Milan?
Mijn zusje heeft namelijk hetzelfde probleem 😞
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes

Geen verdere reactie Topic Starter.

Slotje.
MilanE

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Maaike!

De ontgrendelfunctie werkt jammer genoeg niet altijd even goed, maar probeer even de volgende stappen:

De officiele manier is door je Google-account gegevens in te voeren. HIerbij moet je je volledige email-adres gebruiken als gebruikersnaam. Mocht dit niet werken, probeer dan 'NULL' als wachtwoord, en probeer het ook een keer met alleen het gedeelte voor de @ als gebruikersnaam. Mocht het toch niet werken en je hebt niet teveel data erop staan die je kwijt kan raken dan kan je ook de telefoon terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Dit kan door de volumeknop naar boven in te drukken samen met de menuknop en de aan/uit-knop; hierna kan je kiezen voor een volledige reset. Je raakt in dit geval wel al je data kwijt.

Succes en ik hoop dat je snel weer van je telefoon gebruik kan maken!

Groeten,

Milan
Vodafone Smartphone Crew
DrWho

Gedreven Meedenker
  • 62Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes

Ellow Maaike,

Is jou probleem opgelost met de tips van Milan?
Mijn zusje heeft namelijk hetzelfde probleem 😞
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes

Geen verdere reactie Topic Starter.

Slotje.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic