sascha

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ontevreden over toestel

Eind juli ben ik benaderd door VF met de vraag of ik mijn abonnement weer met 2 jaar wil verlengen. Omdat dit maar een heel klein abonnementje is krijg je daar logischerwijze niet de meest geavanceerde toestellen bij. Ik kon kiezen uit een samsung en een nokia.
Na het advies van de verkoper is voor de nokia gekozen. Ondanks de 10 dagen bezorgtijd heeft het tot 19 augustus geduurd voor het spul binnen was. Omdat er nog geen microsim bijgeleverd was kon het apparaat uiteindelijk 20 augustus in gebruik genomen worden. De nokia bevalt niet. Gelukkig hebben we 2 dagen omruiltijd om eventueel de samsung te laten komen. Niets blijkt minder waar. De nokia mag terug, maar dan wordt het abonnement (wat we al 4 jaar hebben) opgeschort. Even los van het feit dat ik kennelijk iets verkocht heb gekregen van de afdeling "campagne" waar Vodafone niets over te zeggen heeft vang ik met mijn omruilverzoek dus bot bij: de afdeling campagne, want die verkopen alleen maar (outbound) De afdeling telesales want dit is door campagne verkocht en de klantenservices die mij doodleuk het zelfde verhaal gaat zitten voordragen. Ik wil het toestel omruilen en het abonnement behouden. Mijn suggestie is om de samsung te versturen naar een winkel in mijn woonplaats zodat ik deze daar kan omruilen met de nokia die niet bevalt. Voor vodafone is dat een onmogelijke opgave. Een klachtenafdeling is er niet. Om de simpele reden dat klachten niet in behandeling worden genomen. Mij is toegezegd dat het toestel geruild mocht worden en dat staat ook in de PR. Over abonnementen skippen etc staat niets. OOK niet in de AV VODAFONE!!
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Sacha, jammer dat je nieuwe toestel niet bevalt. Ik kijk graag wat we er aan kunnen doen, maar mij is nog niet helemaal duidelijk hoe je nu besteld hebt.

Heb je in de winkel besteld, of ben je gebeld door iemand van de afdeling telesales en heb je op die manier besteld?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic