sanheyn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ontevreden over inruildeal! Geen enkele feedback over inruildeal ontvangen! klacht!

Iphone 4S 16 GB aangetekend verzonden aan Vodafone. Vodafone heeft pakket ontvangen op 20-1-2014. Volgens de inruildeal wordt er GEGARANDEERD binnen 2 weken overgegaan tot uitbetaling van de inruildeal. Tot op heden helemaal niets vernomen van Vodafone. Herhaalde malen gemaild met het verzoek om een statusupdate. Via Facebook pagina van Vodafone contact gehad met een Vodafone medewerker die een statusupdate heeft opgevraagd bij Vodafone Inruildeal. Tot op heden niets op vernomen. Ik wil per omgaande óf de inruildeal formaliseren of het toestel retour gezonden krijgen. De waarde van een 2e hands gsm is erg sterk aan verandering in waarde onderhevig!
3 Reacties 3
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Jammer dat je al zo lang wacht,Hoewel het natuurlijk heel vervelend is wat jij momenteel ervaart, het is een forum voor en door klanten. We kunnen jouw gegevens niet bekijken en daardoor niet zien waar de schoen wringt.Ik denk niet dat andere klanten jou kunnen helpen met dit probleem. Daarom is het dus ook niet gepast voor op het forum. Kijk maar in onze huisregels.

Ik zal je daarom toch moeten verwijzen naar onze klantenservice, de winkel, Facebook of Twitter. Daar kunnen ze met je meekijken.
GerritS1976

Gedreven Raadgever
  • 162Posts
  • 6Oplossingen
  • 48Likes
Omtrent de status etc. van de inruildeals kun je beter telefonisch contact opnemen.
Dit kan op nummer 0800-022 43 32 van Maandag t/m Vrijdag van 09:00-17:30 uur.

Deze partij heeft wellicht ook inzage in de status, klantenservice is hierin als het goed is te beperkt en moet dit ook communiceren met deze afdeling.
yoe

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heb het zelfde probleem 6 wkn geleden twee iphone opgestuurd .
krijg helemaal niks te horen of dan ze ontvangen hadden.
naar een week zelf maar gebeld kreeg te horen dan ze bij de inspectie waren.
week later weer gebeld liggen nog steeds bij de inspectie medewerker heeft naar hun een mail gestuurd.
week later nog niks gehoord maar weer gebeld en ze liggen nog steeds bij de inspectie medewerker weer een mail gestuurd waarom het zo lang duurt hij heeft mijn tel genoteerd en zal mij terrug bellen hij zal het oplossen om een mail naar de hogere hand te sturen.
3 dgn later nog niet terrug gebeld maar weer zelf gebeld medewerker zal erachter aan gaan en mijn terrug bellen.
naar 1 dgn heeft hij mijn terrug gebeld en het zo afgerond worden en binnen 5 werkdagen mijn geld krijgen.
week later nog geen geld pffff weer maar eens gebeld mederwerker vond het vreemd waarom het geld nog niet gestort was en kreeg ook te horen dat er pas 1 iphone gecotroleerd was en de andere nog bij de inspectie ligt terwijl ik ze allerbij in 1 envelop heb opgestuurd.
mederwerker weer een mailtje naar de afdeling gestuurd en zal mij terrug bellen tot heden nog niks gehoord.
vreemd dat vodafone zeg binnen twee wkn afgerond is ben er zelf klaar mee en heb al spijt dat ik net drie abonementen heb afgesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic