Abonnement wordt door fout Vodafone met onmiddelijke ingang beëindigd. Fout wordt erkend, maar fout wordt niet hersteld. Wat nu?
Toelichting
- mail ontvangen: uw abonnement loopt per vandaag af!! Jeffrey (??) gebeld. Antwoord: nee hoor, dat is niet zo, geen zorgen, alles is okay.
- 15 minuten later: telefoon werkt niet meer. 'dit nummer is buiten gebruik'. Jan Bos gebeld, verbindt me door met Nadine. Jan Bos zou me nog terugbellen om te horen of alles in orde is. Dat is nooit gebeurd. Nadine ziet een fout, maar kan het niet oplossen. Belt u maandag om 8 uur maar, dan kunnen we het misschien oplossen... Ik vraag naar iemand anders of naar Bianca: kan niet, dus is alles wat ik kan doen. Bianca zegt me later (zie verder) dat Nadine wel een bel-verzoek had kunnen doorgeven.
- Vreemd genoeg belt Bianca me vervolgens. Is alles goed gegaan? Niet dus. O, dan los ik het op, nummer moet binnen twee uur weer werken. Ruim drie uur later: nummer werkt nog steeds niet. Klacht ingediend: binnen 15 dagen antwoord... Wat nu?