Marjan66

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

(ont)koppelen Ziggo-Vodafone

Hallo,

Per 23 december eindigt mij Vodafone contract. Dit contract is gekoppeld aan Ziggo. 

Nu wil ik aan ons Ziggo account graag het nummer van mijn man, Johan Huisman, koppelen. Hij heeft wel een lopend contract bij Vodafone. Hoe pak ik dit aan?

Groetjes,

Marjan  ***

*** Mod edit: persoons/adresgegevens verwijderd omwille van privacy ***

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12287Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @Marjan66 

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig, vanaf maandag zal er weer iemand online zijn! 
Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Energieboy
Expert
Expert
  • 12287Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

⚠️ LET OP: Plaats nooit privégegevens in uw bericht. Dit is een openbare community en voor iedereen op het internet leesbaar! Uw privé gegevens kunt u binnen 1 uur, na plaatsen van uw bericht, zelf verwijderen. Lukt dit niet dan zal iemand van Vodafone u helpen. Ik heb uw topic onder de aandacht gebracht bij een Vodafone-moderator. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @Marjan66, goedemorgen en welkom hier!

Wat jammer dat je ons over enkele dagen gaat verlaten! Op dit moment is jouw mobiele abonnement gekoppeld aan Mijn Ziggo. Je wilt nu graag het mobiele abonnement van jouw man hier aan toevoegen. 

Het is mogelijk om meerdere mobiele abonnementen te koppelen aan Mijn Ziggo. Dit kan door te kiezen voor: 

Op deze manier kun je het abonnement van jouw man toevoegen in My Vodafone. Uiteraard kunnen we jouw mobiele abonnement ook ontkoppelen, maar ik kan mij voorstellen dat je dit pas wilt als het abonnement daadwerkelijk afgelopen is. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic