Hoi
arno3005 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Als je bericht hebt gehad dat ze over een week worden omgezet dat gaan ze dat ook op dat moment pas doen. Daar zit altijd een termijn aan vast en dat is dus een week, volgens het smsje. Het klopt wel dat het nummer direct overgezet kan worden, maar dat gebeurd op het moment dat het moet gaan gebeuren. Het is niet zo dat als je het koopt dat het dan ook gelijk is gebeurd. Tot die tijd moeten ze dus gebruik blijven maken van hun prepaid kaartje en pas op het moment dat ze het bij Vodafone omzetten kunnen ze de kaart gebruiken dat bij het abonnement zit.
Als je dochter op schoolreis is zou je eventueel de
klantenservice van Vodafone kunnen bellen om te vragen of ze het later kunnen activeren. Ik weet wel dat als ze het omzetten je nieuwe abonnement SIMkaart direct te gebruiken is, maar of die dan ook geactiveerd is, geen idee eigenlijk. Daarvoor kan je echt beter even bellen met de
klantenservice van Vodafone of door een
chat te starten.
Je kan ook een privé bericht sturen via
Facebook en/of
Twitter (daarin gaan ze op volgorde af met mensen te helpen, dus als het druk is, even geduld aub).
De klantenservice mensen kunnen in het systeem en eventueel data wijzigen om over te zetten
🙂