legacio

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

onjuiste rekening?

Goedenmiddag,
Helaas ben ik na aflopen van mijn abonnement ,16 mei jongstleden, overgestapt naar een andere provider.
De overstap ging door zowel jullie als de andere provider prima, met nummerbehoud en alles zoals afgesproken.

Eind mei kreeg ik dan ook de laatste factuur van mijn abonnement bij Vodafone. Tot mijn verbazing echter is ondanks dat het abonnement afliep op 16 mei, de volle maand mei in rekening gebracht. Hierdoor betaal ik ongeveer 20 euro teveel. Is dit een foutje of komt er nog een terugstorting?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo @legacio

Dit is geen fout, maar gebruikelijk bij Vodafone.
Op jouw volgende, en tevens laatste factuur van Vodafone wordt alles verrekend. Ook de tweede helft van de maand Mei 2014, die teveel in rekening is gebracht.
Bij een eventueel negatief factuurbedrag (is eigenlijk een tegoed-saldo voor jou), krijg je dit tegoed vrij snel op het bankrekeningnummer gestort dat bij Vofafone bekend is. Meestal binnen tien dagen na factuurdatum.

Succes !


Netwerker

Bekijk in context

4 Reacties 4
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo @legacio

Dit is geen fout, maar gebruikelijk bij Vodafone.
Op jouw volgende, en tevens laatste factuur van Vodafone wordt alles verrekend. Ook de tweede helft van de maand Mei 2014, die teveel in rekening is gebracht.
Bij een eventueel negatief factuurbedrag (is eigenlijk een tegoed-saldo voor jou), krijg je dit tegoed vrij snel op het bankrekeningnummer gestort dat bij Vofafone bekend is. Meestal binnen tien dagen na factuurdatum.

Succes !


Netwerker
Sanneritzema

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb min of meer hetzelfde verhaal, alleen bij mij heeft er nooit een verrekening plaatgevonden. Ik heb de volledige maand augustus moeten betalen, dit is al van mijn rekening afgeschreven. Terwijl 21 augustus de laatste dag was dat ik mijn abbonement van jullie heb kunnen gebruiken. (En mijn bundel was nog lang niet opgebruikt.) Na deze data is mijn abbonement overgegaan naar een andere provider.
Zijn jullie vergeten om dit te verrekenen?
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @Sanneritzema ,
Jammer om te horen dat je voor een andere provider gekozen hebt. Had je het antwoord van @Netwerker al gelezen? Het principe is hetzelfde alleen de maand is anders:p

Groetjes en misschien tot ziens bij Vodafone, Per
ojee66

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Met zoveel abbo's dat doen levert toch weer behoorliijk wat rente.
Ik vraag mij af of dit wettelijk mag?

Ik heb mijn 'blijkbaar' 1 na laaste rekening gewoon teruggeboekt.
Laten ze het maar verekenen met mijn niet betaalde rekening en dan betaal ik die rekening wel.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic