Ellis Volwater

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

onjuiste informatie in MyVodafone - kan nog niet verlengen

Goede avond.

In mijn Vodafone staat dat ik kan verlengen maar deze informatie klopt niet. Dit hebben wij al meerdere keren aan gegeven dat dit aan gepast moet worden maar is nog steeds niet gedaan.

Ik heb begin vorig jaar mijn abonnement verlengd met nieuw toestel.

Ik zou het heel fijn vinden als het nu eens veranderd wordt.

Mvg Ellis Volwater-Aichmann.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Beste @Ellis Volwater 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat vervelend dat de app elke keer zegt dat je je abonnement kan verlengen terwijl dit niet kan. Je weet dit natuurlijk zelf wel het beste, lijkt me. Maar gelukkig is het niet iets wat je geld kost als het in beeld staat, toch 

Wat je het beste kan doen is de My Vodafone app openen en naar de pagina te gaan waar je deze aanbieding ziet. Klik dan vervolgens op de 24/7 button (rechts boven in beeld) en klik op feedback. Er zal dan, als het goed is, een plaatje van de pagina komen waar je het probleem hebt gezien en als je daar dan je informatie geeft dan komt het op de juiste afdeling en kunnen ze daar mee aan de slag. Dat is beter dan via iemand van Vodafone op de community, die moet het dan ook doorgeven en dat is niet handig. Als jij het doet dan weten ze gelijk wie je bent en wat er aan de hand is en zien ze ook gelijk een voorbeeld.

Dan is mijn idee wat ik zou doen als ik dat had en dan kunnen ze het op de juiste afdeling oplossen. Succes en het verlengen, komt later wel 

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @Ellis Volwater ,

 

Goed dat je even contact opneemt. Ik kan begrijpen dat je dit graag wilt wijzigen, zou je daarom even je profielgegevens op het Vodafone forum volledig kunnen invullen? Dan zal een moderator je bericht z.s.m in behandeling nemen.

 

Alvast bedankt en voor nu een fijne avond!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Beste @Ellis Volwater 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat vervelend dat de app elke keer zegt dat je je abonnement kan verlengen terwijl dit niet kan. Je weet dit natuurlijk zelf wel het beste, lijkt me. Maar gelukkig is het niet iets wat je geld kost als het in beeld staat, toch 

Wat je het beste kan doen is de My Vodafone app openen en naar de pagina te gaan waar je deze aanbieding ziet. Klik dan vervolgens op de 24/7 button (rechts boven in beeld) en klik op feedback. Er zal dan, als het goed is, een plaatje van de pagina komen waar je het probleem hebt gezien en als je daar dan je informatie geeft dan komt het op de juiste afdeling en kunnen ze daar mee aan de slag. Dat is beter dan via iemand van Vodafone op de community, die moet het dan ook doorgeven en dat is niet handig. Als jij het doet dan weten ze gelijk wie je bent en wat er aan de hand is en zien ze ook gelijk een voorbeeld.

Dan is mijn idee wat ik zou doen als ik dat had en dan kunnen ze het op de juiste afdeling oplossen. Succes en het verlengen, komt later wel 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Ellis Volwater . Welkom hier!

Steeds zien dat je kan verlengen terwijl dat niet kan, is natuurlijk vet irritant. Heb je hierover al contact opgenomen op de manier die @Energieboy noemt? 

Ik zou natuurlijk ook even voor je kunnen kijken, maar dan heb ik wel je gegevens nodig. Mocht je dit willen, vul dan vooral even je profielgegevens aan :-). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic