Beste @Ellis Volwater
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Wat vervelend dat de app elke keer zegt dat je je abonnement kan verlengen terwijl dit niet kan. Je weet dit natuurlijk zelf wel het beste, lijkt me. Maar gelukkig is het niet iets wat je geld kost als het in beeld staat, toch
Wat je het beste kan doen is de My Vodafone app openen en naar de pagina te gaan waar je deze aanbieding ziet. Klik dan vervolgens op de 24/7 button (rechts boven in beeld) en klik op feedback. Er zal dan, als het goed is, een plaatje van de pagina komen waar je het probleem hebt gezien en als je daar dan je informatie geeft dan komt het op de juiste afdeling en kunnen ze daar mee aan de slag. Dat is beter dan via iemand van Vodafone op de community, die moet het dan ook doorgeven en dat is niet handig. Als jij het doet dan weten ze gelijk wie je bent en wat er aan de hand is en zien ze ook gelijk een voorbeeld.
Dan is mijn idee wat ik zou doen als ik dat had en dan kunnen ze het op de juiste afdeling oplossen. Succes en het verlengen, komt later wel