arthurenco

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ongewenste verlenging

Ik ben twee weken geleden benaderd voor verlenging van mijn abonnement.
Heb toen duidelijk verteld nog geen besluit te willen nemen, wil nog even nadenken over sim only, of verlenging met toestel. Nu is mijn abonnement ongewenst verlengd. Ik maak bezwaar en verwacht dat dit onmiddellijk teruggedraaid wordt. Ook verwacht ik dat u binnen 24 uur op mijn bericht reageert.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @arthurenco ,

De telefonische klantenservice is inderdaad momenteel niet bereikbaar morgen is deze wel open.
Via het Forum is er geen optie om inzicht te zien naar je privégegevens dit is de taak voor de klantenservice op het Forum zijn we daar niet aansprakelijk voor maar meer gaan wij over tips en tricks.

Morgen bellen is inderdaad het beste om dan even te doen, de telefonische klantenservice staat je dan graag ter woord.

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @arthurenco ,

Ik begrijp dat je het er niet mee eens bent maar zou je hiervoor even contact kunnen opnemen met de klantenservice? Zij kunnen je hiermee verder helpen, op het Forum is geen inzicht op gegevens van de vele klanten.
Meer info hoe je de klantenservice kunt bereiken op, www.vodafone.nl/support/contact/
arthurenco
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Telefonisch is de klantenservice nu niet te bereiken.
heb net gebeld met het spoednummer om aan te geven dat ik het toegezonden pakketje niet wil accepteren. Werd daar niet te woord gestaan. Moet morgen bellen werd mij verteld.
Ik ben echter ook in de avonduren benaderd door uw medewerker en wil dit NU geregeld hebben.
Morgen ben in zelf aan het werk.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @arthurenco ,

De telefonische klantenservice is inderdaad momenteel niet bereikbaar morgen is deze wel open.
Via het Forum is er geen optie om inzicht te zien naar je privégegevens dit is de taak voor de klantenservice op het Forum zijn we daar niet aansprakelijk voor maar meer gaan wij over tips en tricks.

Morgen bellen is inderdaad het beste om dan even te doen, de telefonische klantenservice staat je dan graag ter woord.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic