Hoi
tvanw Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Omdat dit al vaker in een topic is geschreven heb ik een volledige copy plakken gedaan van een bericht van Steven, een moderator van Vodafone:
Ik kan mij voorstellen dat je geschrokken bent. Het lijkt erop dat je een betaalde dienst actief hebt. De aanmelding kan onbewust gedaan zijn. Gelukkig kun je de dienst stopzetten via
https://t.co/nLNt5jRTF6. Daar heb je ook de mogelijkheid om al dit soort diensten te blokkeren om kosten in de toekomst te voorkomen.
Je hebt de mogelijkheid om een onderzoek aan te vragen bij de Vodafone specialisten. Zij gaan de situatie onderzoeken en hopelijk de kosten voor je vergoeden. Gebruik deze link
https://t.co/s7zmanwaTi kies 'Betaalde diensten stopzetten'.
Dit is verder alles wat de moderator kan adviseren om te doen, net zoals ik je kan adviseren om te doen. Stop zetten via PayInfo en dan heb je daarna geen last meer. Waarom Vodafone dit niet stopt voor iedereen, geen idee en denk dat deze vraag nog lang onbeantwoord blijft. Zeker gezien de meerdere topic's die hierover al geopend zijn.