Hoi
ukesvraag Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Wat vervelend dat je dit allemaal moet doorstaan om een nieuw SIMkaartje te krijgen en om het werkende te krijgen en al helemaal vervelend dat je nu ook nog eens 20,- euro moet betalen voor wat je gratis is aangeboden. Ik kan wel iets zinnigs voor je bedenken maar ik kan je er niet mee helpen. Aangezien dit een klanten helpt klanten community is kan ik niet in het systeem voor je om te kijken wat er aan de hand is, ben ook maar een klant van Vodafone. Je hebt daar echt iemand voor nodig die het systeem in gaat om te kijken wat er nu allemaal is afgesproken en dit met je te bespreken. De moderatoren van deze community kunnen uit privacy redenen ook niet in het systeem dus ik zal je toch moeten verwijzen naar de
klantenservice van Vodafone.
Het best wat je zou kunnen doen is je bericht in een privé bericht te sturen naar Vodafone via
Facebook of
Twitter. Daar zitten mensen van webcare en die kunnen wat meer voor je betekenen. Ze geen voor je uitzoeken wat er aan de hand is en koppelen dit met je terug. Uit mijn eigen ervaring weet ik dat deze afdeling echt naar je wil luisteren en je ook zal helpen.
Een
chat starten kan je ook doen maar dit vergt wat meer tijd omdat ze het dan ook moeten uitzoeken en de kans is dat je dan wat langer moet wachten achter je computer. Dus mijn advies zou zijn een bericht via
Facebook of
Twitter en dan uitleggen zoals je hier hebt gedaan en dan moet het goed komen.
Wel goed dat je hier je verhaal hebt gedaan want daar valt, zoals we kunnen lezen, nog veel uit te leren voor Vodafone. Succes in ieder geval en laat nog even weten hoe het is afgelopen.