nokino

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

onderwater bellen

Ik ben momenteel slecht of niet te verstaan tijdens een gesprek. Het begint goed maar op een gegeven moment klinkt het alsof ik onder water aan het bellen ben, ten minste zo noemt de andere kant van de lijn het.

Weet iemand waardoor dit komt en hoe je dit kan oplossen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11861Posts
  • 3486Oplossingen
  • 3103Likes

Je moet ook niet bellen als het regent 
Nee…. het is natuurlijk heel erg vervelend als dit gebeurd en sluit me volledig aan bij Steven z’n verhaal. Ben benieuwd wat nu het probleem is. (je hebt toch geen stem vervormen erop  zitten?) 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @nokino 

Welkom op de Vodafone Community!

Dat klinkt niet heel goed! Er lijkt denk ik dan ook iets mis te gaan met de microfoon in je toestel.
Als eerste raad ik aan om een back up te maken van je toestel. Vervolgens ga je het toestel terug zetten naar fabrieksinstellingen.

Mocht dit niet geholpen hebben, dan zit er niks anders op dan het toestel te laten repareren.
Hier lees je meer over hoe je je telefoon kunt laten repareren. Maar laten we hopen dat het met de eerste optie opgelost is!
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11861Posts
  • 3486Oplossingen
  • 3103Likes

Je moet ook niet bellen als het regent 
Nee…. het is natuurlijk heel erg vervelend als dit gebeurd en sluit me volledig aan bij Steven z’n verhaal. Ben benieuwd wat nu het probleem is. (je hebt toch geen stem vervormen erop  zitten?) 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heeft de hard reset geholpen @nokino? Of heb je het toestel alsnog ter reparatie aangeboden?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je nog een update voor ons @nokino?
Heeft de hard reset geholpen of heb je het toestel ter reparatie aangeboden? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic