sezwho

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

ondersteuning oude nokia

Hierbij mijn verhaal. Ik gebruik een red abonnement incombinatier met mijn xperia z en een oud nokia toestel (Carkit/Accuduur). In de media heb ik nu echter vernomen dat Vodafone geen ondersteuning meer biedt voor mijn Nokia toestel. Bij het afsluiten van mijn abonnement heb ik duidelijk gevraagd of ik mijn Nokia gewoon kon blijven gebruiken. Dit zou in de toekomst zeer zeker geen probleem zijn. Nu is de situatie echter zo dat ik dus vanaf half november niet meer op de juiste manier meer gebruik kan maken van mijn abonnement. Hiervoor heb ik vandaag de klantenservice van Vodafone gebeld. Ik ben 8 keer doorgeschakeld waarna de laatste medewerkster aangaf dat ik gewoon pech heb. Ik kan mij niet voorstellen dat dit zomaar kan en wil dan ook dat mijn abonnement kosteloos wordt ontbonden en omgezet in een prepaid kaart zodat ik mijn nummer kan behouden.
 
Graag wil ik weten of er meer mensen met hetzelfde probleem zijn.
 
 
23 Reacties 23
Zgurkogel

Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Intussen zijn we een aantal maanden verder en heb ik geen reacties gelezen van gedupeerden. Wat mag ik hieruit concluderen?
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Nou, met een oude Nokia kun je bijna niks meer op het Vodafone-netwerk nu. Op veel locaties zul je grote problemen ervaren en geen of bijna geen dekking hebben. Dus als je daar last van hebt dan heb je dat al gemerkt waarschijnlijk.

Neem aan dat er oplossingen zijn voor mensen die er last van hadden.
Zgurkogel

Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Inderdaad, die oplossing bestaat eruit dat oude-Nokia-gebruikers nu klant zijn geworden bij een andere provider. Dááááág Vodafone.
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Als je dat toch al concludeert, waarom vraag je het dan nog hier?

Best stom trouwens dat T-Mobile niet dat onderste stuk frequenties kocht; hadden ze toch al in bezit vroeger dus voor hun klanten zou er niks veranderen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic