Voor dit probleem is er helaas geen oplossing. Vodafone moet helaas de nieuwe frequenties gaan gebruiken en mag de oude niet meer gebruiken straks. Wel kan het zo zijn dat sommige telefoons in de stadscentra na die datum nog werken omdat Vodafone daar GSM1800 gebruikt wat een aantal van deze toestellen wel nog ondersteunen, maarja, daar heb je niks aan zodra je het centrum uitloopt of rijdt.
De 7110 ondersteunt de nieuwe frequenties volgens mij trouwens wel en zou het na 1 november gewoon moeten blijven doen. Da's trouwens een telefoon uit 1999, 14 jaar oud! Op de Vodafone-site staat in het pdf'je dat hij niet meer wordt ondersteund dus ik twijfel wel over of ik gelijk heb...
sezwho: welk toestel gebruik jij? Even voor de zekerheid? En kun je niet een budgettelefoon (bijv. een Nokia) voor een paar tientjes kopen om de oude te vervangen? Zulke telefoons gaan net als de oude ook nog steeds heel lang mee op één acculading.
Voorbeeldje van telefoon die je voor 2 tientjes kunt kopen:
http://tweakers.net/pricewatch/293505/nokia-100-zwart.htmlAls je een bestaande oude Nokia-carkit wil kunnen blijven gebruiken dan kun je misschien ook op Marktplaats kijken of je bijv. een 3310 kunt overkopen van iemand; die doet het strakls ook nog gewoon. Even checken of dat de goede aansluiting is voor je carkit wel.