hrj

Gedreven Meedenker
  • 71Posts
  • 6Oplossingen
  • 16Likes

onbeperkte data

In het kader van mijn abonnement (Red) heb ik in de maand juni onbeperkte data in Nederland. Ik ga halverwege de maand op vakantie (EU land). Is het dan zo dat mijn gebruikelijke data tegoed van 10 gb dan volledig beschikbaar is in het buitenland ?
7 Reacties 7
SMJ

Gedreven Meedenker
  • 68Posts
  • 8Oplossingen
  • 17Likes
Hi hrj,

vanaf 1 juni is je abonnement beschikbaar in al onze voordeellanden binnen de EU. Dus jou 10 GB zijn dan ook te gebruiken op je vakantie adres!
Fijne vakantie! 😄
hrj
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 71Posts
  • 6Oplossingen
  • 16Likes
Dit is geen antwoord op mijn vraag. Hoeveel data kan ik in buitenland verbruiken als ik hier in Nederland in het kader van de onbeperkte data de 10 gb al ben gepasseerd.
hans2

Liefhebber
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
O dat kun je gemakkelijk zien in je "mijn vodafone"omgeving, de app bijvoorbeeld?
Ik heb ook de eerste 3 maanden onbeperkt data na contractverlenging en ik zie dat in Nederland alléén gebruik gemaakt wordt van de onbeperkte datategoed. De standaard data (in mijn geval 5 gig) blijft gewoon 5 gig.
Nu ging ik even naar België en daar werd de 5 gig dus minder.
Vertalend naar jouw situatie: als je half juni naar het buitenland gaat heb je gewoon het volle (standaard)tegoed wat in je in de "my vodafone" omgeving hebt staan.
hrj
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 71Posts
  • 6Oplossingen
  • 16Likes
Dank voor je antwoord. Uiteraard heb ik de app op mijn smartphone geïnstalleerd.
Op het 1e scherm blijft de data op respectievelijk 4.36 (abo is 5/5 ingegaan) en 5 gb (dubbele data) staan.
Echter, ik ben een paar uur in het buitenland geweest en heb17 mb verstookt. Deze is niet op de 4.36 in mindering gebracht. Vandaar mijn vraag.
Ik verwacht nog een reactie van VF.

SMJ

Gedreven Meedenker
  • 68Posts
  • 8Oplossingen
  • 17Likes
Vreemd dat deze niet in minder wordt gebracht hrj!
Neem anders even contact op met mijn collega's via facebook, twitter of de chat, ze kijken dan even met je mee wat hier precies de oorzaak van is.
hrj
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 71Posts
  • 6Oplossingen
  • 16Likes
Eén en ander is mij nu duidelijk geworden en het data verbruik is inmiddels ook bijgewerkt. Er kan een slotje op dit topic.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic