HildeD

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

onbehoorlijk gedrag

Vorige week heb ik contact gehad met een van uw medewerkers ivm het verlengen van mijn abonnement. Ik ben daar vriendelijk te woord gestaan en ik heb een net aanbod gekregen. 
Ik zou nog even nakijken of mijn kinderen ook over kunnen gaan naar vodafone en daar zou ik over terug gebeld worden.
Dat is afgelopen donderdagmiddag ook gebeurt echter kwam het telefoontje op een ongelegen moment omdat ik bij een klant afspraak in vergadering zet.
Daarna op donderdagavond 1x teruggebeld echter werd na 2x de telefoon overgaan de verbinding verbroken en gisteren maandag wederom hetzelfde verhaal.

Vandaag dinsdag 4 maart 2025 rond kwart voor 2 zelf contact opgenomen met Vodafone en daar werd ik onbehoorlijk en onfatsoenlijk behandeld met het verzoek dat ik maar mijn zooitje op moest pakken en ergens anders naar toe moest gaan. Het enige wat ik wilde was contact met de dame die ik vorige week aan de telefoon heb gehad.

Ik ben al ruim 30 jaar klant bij jullie en heb dit soort gedrag nog nooit meegemaakt. Het is ronduit onbeschoft en respectloos.

Ik hoop nog in contact te komen met de dame die mij destijds gebeld heeft.
4 Reacties 4
Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 149Posts
  • 26Oplossingen
  • 33Likes

Goedemiddag @HildeD, welkom op de Vodafone Community! 😄

Je mag uiteraard van ons verwachten dat je altijd goed wordt geholpen. Ik vind het ook erg jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt met onze klantenservice. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik help je graag verder met het zoeken van de collega die je eerder hebt gesproken. Zou je het mobiele nummer in je profiel willen zetten? Klik hier om naar je profiel te gaan.

HildeD
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Marco ik probeer bij mijn profiel te komen maar kom via de link op ziggo terecht?

HildeD
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

volgens mij is het gelukt

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 25Posts
  • 5Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt @HildeD. Helaas zie ik geen notitie terug in het systeem, ik kan dus niet achterhalen welke collega destijds heeft gebeld. Op welke manier heb je destijds contact met ons opgenomen? In ieder geval mijn excuses dat het contact zo is verlopen, want dit is zeker niet wat je van ons mag verwachten. 

Ik raad je aan om via de My Vodafone app een bericht naar ons te sturen. Hierin kun je ook aangeven dat je graag gebeld wil worden. Mocht je het prettiger vinden, dan kun je ons ook zelf bellen natuurlijk op een moment dat het jou uitkomt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic