Agm

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

onaangevraagde kosten buitenbundel

Ik heb nu 2 maanden op rij dat er ongevraagd, een bundel is geactiveerd, eerst een bericht toen ik op vakantie was dat ik gebruik maak van de alles in 1 wereldbundel. Ik heb deze niet geactiveerd. vervolgens nog een keer terug in Nederland een bericht dat ik plotseling gebruik maakt van Gamezone een internet abbonement. ook deze heb ik niet zelf geactiveerd hoe kan dit en gaat dit dalijk iedere maand gebeuren.

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Agm 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Als ik mij niet vergis is bij iedereen de Alles in 1 Wereld bundel actief. Dit heeft Vodafone gedaan omdat er nog wel eens mensen hoge rekeningen kregen als ze buiten de EU kwamen. Een soort service dus, die je niet hoeft te betalen als je niet buiten de EU komt. Deze kan je zelf verwijderen en als het goed is komt deze niet meer terug, tenminste bij mij is het nu weg. 

Die Gamezone heeft te maken met spelletjes die zijn gedownload of banners die je hebt gezien op je mobiel, van een website, of andere reden waardoor je opeens een abonnement hebt. Daarvoor kan je je afmelden via www.payinfo.nl. Dit zou ik wel doen want dan kunnen ze je daar niet meer mee lastig vallen. Er zal waarschijnlijk ook een bedrag bij deze rekening zitten, die zou je eventueel kunnen terug vragen via deze pagina. Leg uit dat je dit niet zelf hebt gedaan en dan zal Vodafone kijken wat er is gebeurd en je daar een reactie op geven. 

Uiteraard is het erg vervelend dat je dit is overkomen en zo in 2 maanden tijd. Kan me voorstellen dat je denkt dat je nu elke maand iets gaat krijgen wat je niet wilt, maar dat is niet zo. Je bent nu toevallig op 2 dingen gestuit in 2 maanden. Echt vette pech, zullen we maar zeggen. Al hoewel die Alles in 1 Wereld gewoon een goedbedoelde activatie is van Vodafone waar je niet voor hoeft te betalen. Mocht daar wel iets voor in rekening zijn gebracht dan zou ik een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Die mensen kunnen het voor je uitzoeken en je daar een antwoord op geven. 

Laat nog even weten wat je hebt gedaan en hoe het is afgelopen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het klopt inderdaad wat @Energieboy aangeeft @Agm. Je kunt de bundels beheren in My Vodafone.
Heb je een de contentdienst stop kunnen zetten, evt een blokkade daarvoor plaatsen en een onderzoek hiervoor aangemaakt via de link?

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

We ontvangen graag nog een reactie @Agm. Anders wordt dit topic op korte termijn gesloten. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Topic gesloten

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic