Mstam

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

om gek van te worden zo slecht

Helemaal gek word ik van Vodafone. Sinds woensdag heb ik 23 verschillende mensen aan de telefoon gehad aan wie ik allemaal hetzelfde verhaal heb moeten vertellen. 6x een contract afgesloten en meer dan 10 uur aan de lijn gehangen om een abonnement af te kunnen sluiten. En wat denk je? Nog steeds niet gelukt! Steeds weer wordt het contract automatisch gevancelled. Steeds weer komt er een nieuwe reden. Steeds weer tegenstrijdige instructies. Steeds weer dezelfde gegevens spellen. Steeds weer zou het nu opgelost zijn. Ik geeft het op.. ik heb er geen woorden meer voor.. het lijkt onmogelijk klant te worden.. Laat maar lekker zitten dan!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Inmiddels loopt de bestelling door. Gelukkig Mstam!
Ik zal het topic sluiten.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Mstam
Welkom op de Community.

Dat is niet een mooi begin. En ik snap dat je er nu al klaar mee bent. Terwijl dit niet de bedoeling mag zijn. Namens Vodafone mijn excuses hiervoor! Hebben mijn collega's onderzocht waardoor de bestelling geannuleerd werd?

Mocht ik je ergens mee mogen helpen of wil je dat ik vanuit hier met je meekijk naar de bestelling, dan hoor ik het graag!
Mocht je het liever via mijn collega's willen doen, dan mag dat natuurlijk ook. Dit kan via 0800-0560 of via een van onze winkels.
Mstam
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Steven,
Bedankt voor je reactie. Zoals ik hierboven aangeef; steeds weer komt er een andere collega met een nieiwe reden en zegt men dat het nu is opgelost. En ook steeds weer blijkt van niet... ze zullen het vast onderzocht hebben ja

Of jij met kan helpen weet ik niet. Die vraag kan jij misschien beter beantwoorden dan ik.. het lijkt me in ieder geval duidelijk wat ik heb proberen te bereiken bij de 23 (crazy!!!!) andere collega's.

Het zou vodafone sieren als er n.a.v. dit bericht iemand hoger in de organisatie zich geroepen zou voelen dit voor eens en altijd op te lossen, zonder dat ik daarvoor zelf weer uren aan de telefoon moet hangen. Ik stop er in ieder geval mee om als een idioot steeds hetzelfde verhaal uit te leggen aan iemand die me vervolgens een kwartier in de wacht zet om te overleggen met een of andere supervisor die mij niet wil spreken.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Mag ik vragen wanneer je naar een supervisor gevraagd hebt? Indien je namelijk daarna vraagt, dienen ze je door te verbinden naar hem of haar.
Ik wil met je meekijken, ik kan namelijk ook een abonnement in het systeem zetten (verlengen of een nieuw abonnement).
Ik kan ook de geannuleerde bestellingen erbij pakken, geen probleem.

Alleen heb ik wel gegevens nodig. (Indien het met toestel en een lening is), dan ben ik verplicht om ook de Inkomsten Lasten Toets met je te bespreken en de BKR.
Wil je nummerbehoud, dan heb ik deze gegevens ook nodig.

Ik laat het aan jou over omdat ik zonder bepaalde gegevens niks kan en mag doen. Mocht je dit willen, dan zal ik je een privébericht sturen.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Mstam
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Jeetje zeg, dat wil je toch ook niet aan je broek hebben hangen. Klant willen worden en dan dit allemaal moeten doormaken, dan zou ik er ook mee stoppen. Maar gelukkig hebben we altijd nog Steven, misschien kan die nog even met je meekijken in de bestelling. Wil niet altijd zo zijn dat Steven het kan oplossen, maar hij kan wel in het systeem en dat is al een + puntje en helpt het je misschien verder.

Begrijpelijk wat je zegt en zo vaak iemand te moeten spreken om klant te willen worden is niet echt zoals het "normaal" gesproken gaat bij Vodafone. Maar het blijft natuurlijk altijd vervelend als het nu juist bij jou gebeurd (ook bij iemand anders natuurlijk). Laten we hopen dat Vodafone iets sneller gaat lopen met dit probleem en dat het ook snel is opgelost en jij als fijne klant bij Vodafone door kunt gaan. Dat we dit begin maar snel mogen vergeten.

Ik kan jammer genoeg niet zoveel voor je doen dan je aanmoedigen om door te gaan en Steven nog eens vragen of die er achteraan kan gaan om te zien wat hij van deze aansluiting kan vinden. Succes Mstam en ik verwacht wel dat het goed gaat komen maar Vodafone staat nu wel met 1-0 achter 😞 - komt vast goed met 1-1 🙂
Mstam
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Steven, bedankt; stuur me maar een pm dan zal ik mijn gegevens delen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb je een PM gestuurd Mstam
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Inmiddels zijn we erachter waarom het steeds mis gaat. Dit komt omdat de eerste bestelling nog niet retour is geboekt. Zodra de bestelling retour geboekt is, kan er een nieuwe bestelling geplaatst worden. Hier gaat een aantal dagen overheen.

https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/ik-kan-niet-bellen-of-internetten.shtml
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Inmiddels loopt de bestelling door. Gelukkig Mstam!
Ik zal het topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic