pzandberg

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als ik naar my Vodafone ga krijg ik een oeps melding.
In de winkel 1x gelukt, na bellen met 1201 ook 1x ok, daarna niet meer.........
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi pzandberg,

Dat is vreemd! Doet My Vodafone het via de website en via de app niet? En heb je het op verschillende tijdstippen/dagen geprobeerd? Het kan nog wel eens voorkomen dat er even een storing is en dat My Vodafone het daarna gewoon weer doet.
Wanneer dit niet het geval is, kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice via 0800-0560 of via Facebook/Twitter. Mijn collega's kunnen je, wanneer nodig, een nieuwe My Vodafone uitnodiging sturen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
pzandberg
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Graag mailen!
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi pzandberg,

Dat is vreemd! Doet My Vodafone het via de website en via de app niet? En heb je het op verschillende tijdstippen/dagen geprobeerd? Het kan nog wel eens voorkomen dat er even een storing is en dat My Vodafone het daarna gewoon weer doet.
Wanneer dit niet het geval is, kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice via 0800-0560 of via Facebook/Twitter. Mijn collega's kunnen je, wanneer nodig, een nieuwe My Vodafone uitnodiging sturen.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Geen reactie meer ontvangen. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic